Ik zit al een tijdtje te kijken naar een betaalbare harddisk recorder met DivX. Nou had ik al zitten kijken naar de LG RH-7500. Lijkt verder een top ding te zijn maar er zit nog steeds 1 bug in die ik heel irritant ga vinden: de zogenaamde DivX subtitle bug, dwz. de subs blijven staan totdat de volgende subtitle wordt getoond (in plaats van dat ze automatisch verdwijnen).
Maar nu zag ik dat LiteOn ook een nieuwe type harddisk recorder heeft, de LVW-5045gdl+, welke (eindelijk) ook DivX kan afspelen. Ik kan alleen nog nergens informatie, prijzen, winkels en natuurlijk ervaringen vinden. Kan iemand mij verder helpen? Of zegt iemand al meteen dat ik wellicht beter kan wachten totdat LG een nieuwe versie van z'n firmware released die het DivX subtitle probleem oplost?
Maar nu zag ik dat LiteOn ook een nieuwe type harddisk recorder heeft, de LVW-5045gdl+, welke (eindelijk) ook DivX kan afspelen. Ik kan alleen nog nergens informatie, prijzen, winkels en natuurlijk ervaringen vinden. Kan iemand mij verder helpen? Of zegt iemand al meteen dat ik wellicht beter kan wachten totdat LG een nieuwe versie van z'n firmware released die het DivX subtitle probleem oplost?
ESP PV-Boiler Controller https://github.com/arnova/pvboiler