Ervaringen LiteOn LVW-5045gdl+ harddisk recorder +DivX

Pagina: 1
Acties:

• arnova
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-02 18:20

arnova

weet veel, maar niet alles

Topicstarter
Ik zit al een tijdtje te kijken naar een betaalbare harddisk recorder met DivX. Nou had ik al zitten kijken naar de LG RH-7500. Lijkt verder een top ding te zijn maar er zit nog steeds 1 bug in die ik heel irritant ga vinden: de zogenaamde DivX subtitle bug, dwz. de subs blijven staan totdat de volgende subtitle wordt getoond (in plaats van dat ze automatisch verdwijnen).

Maar nu zag ik dat LiteOn ook een nieuwe type harddisk recorder heeft, de LVW-5045gdl+, welke (eindelijk) ook DivX kan afspelen. Ik kan alleen nog nergens informatie, prijzen, winkels en natuurlijk ervaringen vinden. Kan iemand mij verder helpen? Of zegt iemand al meteen dat ik wellicht beter kan wachten totdat LG een nieuwe versie van z'n firmware released die het DivX subtitle probleem oplost?

Ctrl4Dkn: ESP32 (Floor) Heat Controller With Daikin (Heatpump) Support - https://github.com/arnova/ctrl4dkn

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-02 11:44
Je kan zeker het beste voor de Lite-on gaan.
er is een vol topic hier op GoT over de voorganger, de LVW-5045. Alle bugs die deze had zijn uiteindelijk met firmwareupgrade verholpen en het was een prima product.
De GDL+ voegt er Guide+(EPG) aan toe, Just Fit recording en DL dvd branden, dit laatste vind ik onzin.. DL schijfjes zullen nooit in prijs kunnen dalen en zullen dan ook nooit gebruikt worden.

ik ga voor de LVW-5025GHC+, deze heeft 80GB (vind ik al meer dan genoeg!) en geen DualLayer support maar wel alle andere functies en wordt voor de bijzonder lage prijs van 243 euro bij HardwareDiscount in A'dam verkocht, gewoon een winkel dus je hoeft niet te bestellen!
bijzondere eigenschappen:
  • 80 GB
  • Opname op DVD+ en -R(W) en zelfs op CD!! (dan wordt het een VCD of SVCD)
  • Met TimeSlip (terwijl opname nog bezig is deze alvast bekijken en zo de reclames doorspoelen)
  • Met Guide+ (EPG)
  • Speelt ook DivX en Xvid af.
  • mogelijkheid om mp3tjes op de harde schijf te zetten.
  • “Just Fit” recording, ipv een kwaliteit te kiezen, gewoon opnemen, de maximale opnamelengte varieert met de kwaliteit van de bron (kan met DVD en HDD)
  • Kwaliteitskeuze voor DVD en HDD: van (1) hoger dan DVD max 1u tot (5) max 6u
  • Kwaliteitskeuze voor CD: VCD = 68 min, SVCD = 34min
Hij heeft geen HDMI aansluiting, begrijp het nut daar ook niet echt van want hij zal toch geen HDTV resolutie afspelen of opnemen. DVD(hdd)recorders die dit wel hebben is dus beetje onzin, slechts een mogelijkheid om de prijs op te drijven.

Verwijderd

Nog even een vraagje voor de Liteon 5025:
Is het ook mogelijk om een videorecorder aan te sluiten op de scart-in en zo een homevideo op te nemen?
Bij voorbaat dank voor eventuele reacties.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 17:39:
Nog even een vraagje voor de Liteon 5025:
Is het ook mogelijk om een videorecorder aan te sluiten op de scart-in en zo een homevideo op te nemen?
Bij voorbaat dank voor eventuele reacties.
Tuurlijk, zonder probleem....

Verwijderd

Okay dan.
Ik heb er eentje besteld.
Bedankt.

© 2006 Japie Krekel

Verwijderd

Nog een vraagje:
Helaas kan ik niet alle ondertitels van divx/xvid films zien.
Wie oh wie heeft hier een oplossing voor?
Bedankt voor jullie reacties.

© 2006 Japie Krekel
Pagina: 1