Toon posts:

Sata hdd snelheidsverschil?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst mijn hdd geformateerd maar is daardoor juist langzamer geworden zou het kunnen komen doordat ik een standaard stekker voor de voeding van de harde schijf (die witte met 4 of 5 gaatjes) heb gebruikt tijdens de instalatie van windows ik heb namelijk het idee dat de schijf met die stekker langzamer is als met die kleine platte zwarte stekker zou iemand dit kunnen bevestigen? of maakt het helemaal niets uit en is er mischien iets anders aan de hand?

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:56

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Spanning is spanning, het maakt niets uit.

Heb je de nForce drivers wel geïnstalleerd?

[ Voor 4% gewijzigd door PD2JK op 27-12-2005 16:02 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bedoel je de voedingskabel? Het lijkt me stug hoor. :)

Verwijderd

Topicstarter
Noork schreef op maandag 26 december 2005 @ 13:16:
Bedoel je de voedingskabel? Het lijkt me stug hoor. :)
Ja bedoel de voedingskabel heb er een standaard witte bij gekregen en een dunne platte zwarte maare die n force drivers staan volgens mij niet op de cd van het moederbord dus waar haal ik die vandaan?

Verwijderd

Topicstarter
Prutz0r schreef op maandag 26 december 2005 @ 13:16:
Spanning is spanning, het maakt niets uit.

Heb je de nForce drivers wel geïnstalleerd?
voor zoover ik weet niet maar nforce is toch iets van nvidea en volgens mij heb ik niets van nvidea dus moet ik geen andere hebben en anders waar download ik deze?

• weltie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-03-2024
Die kan je downloaden op de site van de fabrikant van je moederbord.

Verwijderd

Topicstarter
weltie schreef op maandag 26 december 2005 @ 15:48:
Die kan je downloaden op de site van de fabrikant van je moederbord.
heb verschillende drivers gezien moet ik die voor mn processor hebben? want zie er maar weinig die iets te maken hebben met mn harde schijf

ps ik heb n maxtor diamond max+9 sata hdd en n k8vx moederbord.

• weltie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-03-2024
Die Nforce drivers hebben met het moederbord en HDD te maken, want daar zitten ook de IDE en SATA drivers bij. Is eigenlijk gewoon een pakketje, waar meerdere drivers inzitten.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

weltie schreef op maandag 26 december 2005 @ 17:31:
Die Nforce drivers hebben met het moederbord en HDD te maken, want daar zitten ook de IDE en SATA drivers bij. Is eigenlijk gewoon een pakketje, waar meerdere drivers inzitten.
De TS heeft een ASUS K8Vx dus met een via chipset en dus moet hij de VIA Hyperion drivers gewoon downloaden op de website van VIA of anders bijv. hier

Een aantal packed drivers.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Guardian Angel schreef op maandag 26 december 2005 @ 17:37:
[...]

De TS heeft een ASUS K8Vx dus met een via chipset en dus moet hij de VIA Hyperion drivers gewoon downloaden op de website van VIA of anders bijv. hier

Een aantal packed drivers.
bedankt voor de moeite ik ga het even proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 26 december 2005 @ 18:00:
[...]

bedankt voor de moeite ik ga het even proberen.
heb nog even een vraagje ik heb al drivers voor mn schijf anders zou hij het denk ik helemaal niet doen dus moet ik die oude drivers verwijderen en deze instaleren of kan ik ze er gewoon overheen zetten?en zou hij de schijf sneller maken? want hij doet het wel gewoon alleen is een fractie trager dan hij was?

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:56

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Het beste is om de oude drivers eerst eraf te gooien, rebooten, en daarna de nieuwe installeren.

Hoe ik nou bij die nForce drivers kwam is nog steeds een raadsel |:(

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Verwijderd

Topicstarter
Prutz0r schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:01:
Het beste is om de oude drivers eerst eraf te gooien, rebooten, en daarna de nieuwe installeren.

Hoe ik nou bij die nForce drivers kwam is nog steeds een raadsel |:(
maar je denkt dus dat hij er sneller op wordt?en dat verwijderen doe je toch gewoon via de geavanceerde eigenschappen van je hdd(stuurprogramma verwijderen)?
Pagina: 1