Toon posts:

probleem cod2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi

Er is iets raars bij mijn cod2.
Als ik op deze settings speel : 1600*1200, AA4X, SLI aan, vsync aan, alles op maximum, 85 herz,... op directX9 haal ik amperkes +-20 FPS. Alles hetzelfde maar op directX7 haal ik 85 FPS.
Dit is wel raar. Zie sig voor specs.

Mystic

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

DX9 heeft natuurlijk een stuk meer opties dan DX7 heeft, dus dat betekent dat het ook een stuk slomer zal lopen.
Post je specs eens (ik zie geen sig, dus ook geen specs). Waarschijnlijk eis je gewoon teveel van je systeem.

• Proximus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-08 08:21

Proximus

100% OC

Als je met zo'n gigantische resolutie alles op High wilt draaien vraagt dat nogal wat van je CPU. Ik denk dat je videokaarten daar nog niet zo'n probleem van maken maar eerder je cpu (en misschien je geheuge al wel).

Ryzen 9900X3D - B650 Gaming - 32GB DDR5 - R9060XT

Verwijderd

Topicstarter
dus die directX9 vraagt dus echt teveel van dus monster. :r
maar echt veel verschil bij cod2 merk ik niet tussen DX7 en 9. dus alles op high met 7 en vlot spelen.

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10-2025

potatox

unz unz unz

Verwijderd schreef op maandag 26 december 2005 @ 12:10:
dus die directX9 vraagt dus echt teveel van dus monster. :r
maar echt veel verschil bij cod2 merk ik niet tussen DX7 en 9. dus alles op high met 7 en vlot spelen.
Dit is een algemeen bekend probleem van Cod2. Direct X 9 kan draait bij iedereen anders. De een kan em wel vlot draaien de anders niet (ook al zijn de specs hoger).
Ik denk dat je met die 20FPS nog blij moet zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door potatox op 26-12-2005 12:14 ]

--

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-06 08:48

amd187

Ondertitel

Ik heb eens even je post history bekeken, en dit is echt zo'n geval van een persoon die niet weet wat ie met zijn hardware moet doen. Je hebt echt een gruwelijk systeem, maar weet gewoon niet hoe je er mee om moet gaan. Die P4 stekker in de verkeerde aansluiting steken en daarmee je super voeding slopen is daar een goed voorbeeld van. Ik zou als ik jou was me er wat verder in verdiepen in de materie, en zelf eens wat inzet tonen met wat je zelf al hebt gedaan om het proberen op te lossen. ik geef je een hint: drivers.

vooruit dan, ik help je nog meer: als je op reviews zoekt van bijvoorbeeld een GTX 512 model, dan zie je dat die single bij call of duty 2 op 1600x1200 en 4XAA en 8XAF ongeveer 26 fps haalt. waarschijnlijk werken je kaartern toch niet helemaal goed in SLI...

[ Voor 21% gewijzigd door amd187 op 26-12-2005 12:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
uhu SLI staat op enable. Maar ik had ook zo een voorgevoel. Weet iemand wat ik nog in console kan drukken zodat SLI zeker werkt?(zal ik ook zelf opzoeken :9 )

Mystic

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-06 08:48

amd187

Ondertitel

Staat SLI ook aan in je bios, aangezien je een A8N Premium hebt?

Verwijderd

r_multigpu 1 is de command voor SLI dinge .. r_gpusync 1 geeft meer fps (iets met prerenderen van je videokaart of zowiets..)
Pagina: 1