Hoi ik zou graag de k8n ultra -9 van gigabyte aanschaffen, deze heeft een passief gekoelde NB.Graag zou ik hier een actieve NB koeler opzetten bv de cooler master blue ice 2 of titan ttc-cuv 2ab.Nu loopt de videokaart een deel over de NB koelblok maar deze is rechthoekig ,heeft iemand ervaring met het monteren van een van deze NB koelers ivm de VGA kaart ? Als ik bv naar de K8N Neo4 Platinum van MSI kijk zit de NB lager dan de vga kaart en zal ik hier meer problemen mee krijgen.Dus als iemand ervaringen heeft met deze NB koelers en of monteren op het gigabyte MB hoor ik het graag.
Ik weet niet of het past, maar je kan altijd wat gaan uitslijpen van je nb bloktje dat kan geen kwaad.
[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]
uitslijpen , of een klein ander blokje pakken met fan , maar dan is het mogelijk dat je , euh een lawaaiprobleem gaat hebben , want om zon klein fannetje toch wat airflow te geven , zal er toch een serieus toerental moeten zijn
Out of the box? What box? There is no box.
Mag ik vragen waarom je eignelijk een actieve koeler erop wilt hebben? Een actieve koeler geeft alleen maar meer lawaai.
[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]
Mijn pc heeft geen goede airflow, is nl ingebouwd in een kast , vandaar dat ik een aktief gekoelde NB wil hebben.Ja ik kan ook een MB met aktief NB loeler kopen maar de gigabyte bevalt me,en ik denkt afgaande van pics van de verschillende Mobos dat de gigabyte me iets meer ruimte geeft om een andere NB erop te zetten.Moffin schreef op maandag 26 december 2005 @ 11:39:
Mag ik vragen waarom je eignelijk een actieve koeler erop wilt hebben? Een actieve koeler geeft alleen maar meer lawaai.