Geheugen PC3200-ABIT AN7 reboot

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• shevchenko
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-12-2023
Hallo. Heb net 2 modules geheugen PC3200 400 mhz van 1 gig gekocht. Na het plaatsen van beide modules in de voorziene sloten start ik de pc terug op. Het geheugen herkent hij want meld memory testing ok.
Telkens de pc moet beginnen om het windows xp balkje te tonen reboot mijn pc. Elke keer op dat moment. Nooit eerder nooit later altijd net daar.
Mijn moederbord is een Abit AN7 met nforce2 chipset. CPU is een amd athlon 2000+. Hij ondersteunt tot 2 gig aan unbuffered ddr 400 geheugen. De bios is up to date. Windows xp sp2 is installed.
Moet ik eventueel iets in mijn bios veranderen. Heb wel een cmos clear gedaan maar dat leverde niets op. Had ook nog gedacht of het zou helpen ombij het opstarten de windows xp cd te plaatsen en dan via de cd windows xp opnieuw te installen? Kunnen jullie me eventueel helpen.
Verdere info die ik nog gevonden heb.
184 PIN Memory

3.2 GB/sec

400Mhz

2.5 Volt Module

DIMM (DUAL IN-LINE MEMORY 128 X 4)

Non-ECC, Non-Parity

[ Voor 10% gewijzigd door shevchenko op 26-12-2005 12:05 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Twee topics voor hetzelfde is teveel van het goede:
geheugen-probleem

Bovendien heb je nog steeds niet de essentiele specs van je geheugen gegeven. Ik wil je nogmaals verwijzen naar het PMG Beleid - als je niet aangeeft wat voor chips er op je geheugen staan en welke geheugenrepen/chips werkend getest zijn met jouw moederbord, kunnen we ook niets zeggen...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.