Toon posts:

[MCE 2005] Windows aan en uit knipperend*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb af en toe iets raar met windows maar kon er niet achter wat of welk programma het veroorzaakt. Ik heb vorige week alles geformateerd en opnieuw geinstalleerd en het begint weer de kop op te steken.
Als ik bv in msn zit (maar ook met word of IE of welk programma dan ook) en je bent lekker aan het tikken dan wordt het programma waar je op dat moment in zit selecteerd ie een ander windows oid en na een paar seconden selecteerd het window weer waar je in zat en kun je weer vrolijk verder tikken. Irritante is trouwens ook dat ie je toetsaanslagen niet onthoud dus als je ongezien verder tikt ontbreken in hele stukken tekst een paar letters.
HIeronder ff opsomming van wat ik heb draaien;

Windows Media Center 2005
Office
ZoneAlarm Suite

Pentium IV 3,6GHz
Asus P5AD2 Premium
Asus EAX1800XL

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je hebt dus een window wat de focus steelt, daardoor gaat je tekstinvoer dus ook mis want die "voer je in" in het focus-stelende window.

alt+tab al een keer gebruikt om te zien welk window er dan verschijnt?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Majapro
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-03 22:45

Majapro

Deventer

riekt naar spyware

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik zet nog even het OS in je topic titel - let hier aub ook zelf op :)

Verder - er zijn in de afgelopen weken een aantal topics geweest over HP printer drivers die de focus steelde, heb je toevallig iets van HP drivers geinstalleerd staan? :)

Verwijderd

Topicstarter
ALT+TAB verschijnt er niks behalve de programma's die ik dan heb open staan maar die zijn steeds verschillend en toch dezelfde problemen.
In ZoneAlarm Suite zit een spyware scanner die ik zeer regelmatig laat draaien, misschien eens een andere ter extra controle laten meedraaien.

Verwijderd

Topicstarter
Thnx Elevetor voor de topicchange, en nee heb een Epson printer en helemaal niks van HP
Pagina: 1