ik heb af en toe iets raar met windows maar kon er niet achter wat of welk programma het veroorzaakt. Ik heb vorige week alles geformateerd en opnieuw geinstalleerd en het begint weer de kop op te steken.
Als ik bv in msn zit (maar ook met word of IE of welk programma dan ook) en je bent lekker aan het tikken dan wordt het programma waar je op dat moment in zit selecteerd ie een ander windows oid en na een paar seconden selecteerd het window weer waar je in zat en kun je weer vrolijk verder tikken. Irritante is trouwens ook dat ie je toetsaanslagen niet onthoud dus als je ongezien verder tikt ontbreken in hele stukken tekst een paar letters.
HIeronder ff opsomming van wat ik heb draaien;
Windows Media Center 2005
Office
ZoneAlarm Suite
Pentium IV 3,6GHz
Asus P5AD2 Premium
Asus EAX1800XL
Als ik bv in msn zit (maar ook met word of IE of welk programma dan ook) en je bent lekker aan het tikken dan wordt het programma waar je op dat moment in zit selecteerd ie een ander windows oid en na een paar seconden selecteerd het window weer waar je in zat en kun je weer vrolijk verder tikken. Irritante is trouwens ook dat ie je toetsaanslagen niet onthoud dus als je ongezien verder tikt ontbreken in hele stukken tekst een paar letters.
HIeronder ff opsomming van wat ik heb draaien;
Windows Media Center 2005
Office
ZoneAlarm Suite
Pentium IV 3,6GHz
Asus P5AD2 Premium
Asus EAX1800XL