Eens in de zoveel tijd gebeurt het dat ik op alle sites waar ik op ben ingelogd plots uitgelogd ben. Normaal gesproken blijf ik dus gewoon altijd ingelogd, mbv cookies. Dat werkt op zich gewoon goed. Maar zo af en toe, dat kan weken duren of maanden, besluit IE om overal alles uit te loggen. Weet iemand waar dit aan ligt en wat je er aan kan doen?
Cookies verlopen?
Gebruik je één of ander "schoonmaak" progje af en toe
Gebruik je één of ander "schoonmaak" progje af en toe
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Het kan ook zijn dat op die sites je login-sessie aan je IP gekoppeld is (zoals je bijvoorbeeld op GoT aan kan geven), en dat je na een aantal maanden een nieuw IP krijgt. Al die sessies zijn dan ook ongeldig, en dus uitgelogd.
Vragen over Internet Explorer zijn beter op z'n plek in Software Algemeen - ik ga je topic dan ook nog even verplaatsen naar Windows Operating Systems 
Verder -zit je niet af en toe met je datum ofzo te spelen?
Verder -zit je niet af en toe met je datum ofzo te spelen?
Ik kan je niet zo helpen, maar ik heb dit fenomeen ook af en toe. (ook IE)
Ik houd wel mezelfde IP, dus dat kan hem niet zijn.
Ik houd wel mezelfde IP, dus dat kan hem niet zijn.
[ Voor 27% gewijzigd door Hoyden op 26-12-2005 10:48 ]
Heb hier soms hetzelfde probleem, maar ben er vermoedelijk ook achter gekomen waar de oorzaak ligt:
Nadat ik via IE een bestand heb gedownload dat groter is dan mijn internetcache (film ofzo) , dan vraagt hij hier (na reboot) ook opnieuw mijn inloggegevens. Het vreemde is wel dat het cookie wel gewoon bestaat? Lijkt erop dat er iets fout gaat met het index bestand wat IE ook gebruikt.
Heb de IE-cache een keer groter gezet en het probleem was daarna verholpen. Maar zet hem niet te hoog, want dat gaat op een gegeven moment ten koste van je browse-snelheid.
Nadat ik via IE een bestand heb gedownload dat groter is dan mijn internetcache (film ofzo) , dan vraagt hij hier (na reboot) ook opnieuw mijn inloggegevens. Het vreemde is wel dat het cookie wel gewoon bestaat? Lijkt erop dat er iets fout gaat met het index bestand wat IE ook gebruikt.
Heb de IE-cache een keer groter gezet en het probleem was daarna verholpen. Maar zet hem niet te hoog, want dat gaat op een gegeven moment ten koste van je browse-snelheid.
PSN-id: Chrasher
Er zit ook een bug in XP / IE6 waarbij de History, Inet Cache en Cookies mappen af en toe tijdelijk in de TEMP map geplaatst worden, vaak na uitloggen / rebooten worden de originele mappen weer gebruikt. Kan zijn dat dat je probleem is, dan zijn de originele cookies er dus nog wel.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Komt me bekend voor, dacht altijd dat dit aan mij lag (of een verkeerde GPO)limoentje schreef op maandag 26 december 2005 @ 11:35:
Er zit ook een bug in XP / IE6 waarbij de History, Inet Cache en Cookies mappen af en toe tijdelijk in de TEMP map geplaatst worden, vaak na uitloggen / rebooten worden de originele mappen weer gebruikt. Kan zijn dat dat je probleem is, dan zijn de originele cookies er dus nog wel.
Dat is 'em!limoentje schreef op maandag 26 december 2005 @ 11:35:
Die mappen staan hier nu inderdaad ook in de temp. En de cookies dateren daar vanaf gisteren.
Ik had zoiets al eens eerder gezien en toen dacht ik dat ik zelf iets verkeerd had gedaan. Maar deze keer dus niet.
Zoals ik zei, als je uitlogt (reboot ?) is het op mijn PC weer in de oude situatie en kun je dus de mappen in de TEMP map weer wegmikken.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Pagina: 1