Na veel testen en proberen ben ik achter het volgende gekomen.
Mijn LCD heeft een aanbevolen resolutie van 1280x1024. Zet ik hem op 1024x768 dan is het niet om aan te zien.
Hieronder mijn bevindingen:
Videokaart ingesteld op 1280x1024:
* Windows ziet er scherp uit (wat ook normaal is)
* De startpagina/menu pagina van Media Center ziet er Full Screen strak en mooi uit
* De pagina's van bijv. Programma's/afbeeldingen/etc zien er Full Screen strak en mooi uit
* De online spotlight pagina heeft onscherpe iconen en de tekst MediaCenter met de vlag ernaast ziet er heel wazig/onscherp uit.
Videokaart ingesteld op 1024x768
* Windows is niet om aan te zien, omdat de monitor dit niet begrijpt
* De startpagina/menu pagina van Media Center ziet er Full Screen strak en mooi uit
Hij heeft ook nog gewoon dezelfde grote als bij een 1280x1024 resolutie
* De pagina's van bijv. Programma's/afbeeldingen/etc zien er Full Screen strak en mooi uit
* De online spotlight pagina ziet er Full Screen strak en mooi uit. Inclusief de tekst MediaCenter en de vlag ernaast.
Ik begrijp er dus helemaal niets meer van.
Het lijkt er dus op dat alle MCE pagina's met de 1280x1024 resolutie overweg kunnen behalve de Onlight Spotlight pagina.
Please help. Ik weet het ook niet meer.
Heb een X1600Pro videokaart en een 19inch Samsung LCD en de laatste Omega en ATI drivers al geprobeerd, maar dus zonder suc6
Ik kan in MCE wel een resolutie opgeven, maar als ik die instel op 1024x768, dan maakt hij hier ook de windows resolutie van.
[
Voor 8% gewijzigd door
Verwijderd op 26-12-2005 14:15
]