Ik heb sinds een paar weken een gloednieuwe Motorola V3 RAZR. Nu was mijn neefje van 10 jaar hier en hij zag mijn telefoon die ik op tafel had liggen. Toen hij hem zag dacht hij dat het een PDA met touchscreen was. Hij is een beetje wijs voor zijn leeftijd. Voordat ik het besefte klapte hij hem open en begon behoorlijk op het scherm te drukken met zijn vingers. Toen ik vrijwel direct erna keek zat er een zwarte vlek op het scherm die ook weer direct wegvaagde. Vergelijkbaar effect als dat je op een TFT flatscreen drukt (niet proberen!).
Aan het scherm is niks te zien, het werkt nog perfect. Maar door die zwarte vlek ben ik bang, noem me paranoia, dat het scherm iets opgelopen heeft, zoals scheurtjes aan de onderkant, of uitvallende pixels. Kan ik er nog problemen mee verwachten?
Voor de niet kenners, het is een TFT-LCD scherm
Aan het scherm is niks te zien, het werkt nog perfect. Maar door die zwarte vlek ben ik bang, noem me paranoia, dat het scherm iets opgelopen heeft, zoals scheurtjes aan de onderkant, of uitvallende pixels. Kan ik er nog problemen mee verwachten?
Voor de niet kenners, het is een TFT-LCD scherm