Benq T905

Pagina: 1
Acties:

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-08 17:24
Mijn pa moet moet/wilt zijn fonkelnieuwe Benq T905 19" flatscreen meenemen op reis (die reis is niet het punt). Daarom wil hij dat scherm weer in de doos steken. DUH. Het probleem is dat je de voet er apart moest opklikken. Geen probleem denk je, dan klikken we die even los. WAS HET MAAR! Ik heb er vijf minuten aan zitten trekken en porren en... zonder resultaat. Er is nergens een of ander pinnetje oid te vinden waarmee je de voet kan losklikken. Het is niet zo dat ik nogal schaapachtig ben ofzo ( }:O ), zoiets zie ik normaal binnen de 2 seconden.

Hij moet het morgen meenemen en de tijd dringt dus behoorlijk. De handleiding (.pdf van de website) vermeldt hier ook niets over...

Iemand een idee?

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-05 10:45
Weet je ook niet meer hoe je hem erop heb gedaan? Soms heb je nog wel eens dat er aan de binnenkant clipjes zitten, dat je dus van buiten moet drukken zodat die clipjes (die binnen zitten) nog verder naar binnen buigen en je em zo kan los maken?

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-08 17:24
Giel schreef op zondag 25 december 2005 @ 21:19:
Weet je ook niet meer hoe je hem erop heb gedaan? Soms heb je nog wel eens dat er aan de binnenkant clipjes zitten, dat je dus van buiten moet drukken zodat die clipjes (die binnen zitten) nog verder naar binnen buigen en je em zo kan los maken?
offtopic:
Sorry voor de late reply, we waren dus op reis en ik was even dit topic vergeten.

Nee, dat is onmogelijk: er waren wel een soort clipjes, maar die waren zeer dik (dus stevig) en dus onmogelijk om in te duwen/te buigen oid.