So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.
Heb je het al eens op een andere pc geprobeerd?
Heb je het al eens met een ander adres op jouw computer geprobeerd?
En als je dat adres net hebt aangemaakt maakt het toch niet zo uit, maak een nieuwe.
Ook kan het zo zijn dat je toevallig 3 weken niet ingelogd bent met dat adres, dan wordt hij 'verwijderd'.
Heb je het al eens met een ander adres op jouw computer geprobeerd?
En als je dat adres net hebt aangemaakt maakt het toch niet zo uit, maak een nieuwe.
Ook kan het zo zijn dat je toevallig 3 weken niet ingelogd bent met dat adres, dan wordt hij 'verwijderd'.
http://webmessenger.msn.com al is geprobeerd met die account?
>Op andere pc: ja,deed 'ie het ook niet.
>Met ander adres: ja,deed het wel(op beide computers)
>pas 2 weken geleden
Maar nu webmessenger, hij doet het !
dank jullie wel(sorry voor mijn kortzichtigheid,had gedacht wel genoeg getest te hebben
)
>Met ander adres: ja,deed het wel(op beide computers)
>pas 2 weken geleden
Maar nu webmessenger, hij doet het !
dank jullie wel(sorry voor mijn kortzichtigheid,had gedacht wel genoeg getest te hebben
So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.
Ken het, heb het gevoel dat ze bij msn aan het kloten zijn. Heb ook wel eens gehad bij PC 1 wel online. Bij PC 2 niet online, en dat terwijl ik me gewoon gelijk aanmeld. En niet eens afmeld.