[hotmail&msn]inlogprobleem,hotmail werkt wel,msn niet !

Pagina: 1
Acties:

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Goedeavond allemaal,

Ik heb laatst een hotmail adres aangemaakt,werkt volledig.Ik wilde echter inloggen op msn-messenger,en deze weigerde het! Dat het mail adres niet bestond,of dat ik het pw verkeerd had ingevuld :| (wat dus DUIDELIJK niet het geval is/was).
Got search--> niks,allemaal specifieke problemen,geen van deze was relevant aan mijn probleem.
Google search-->vage,vage links,weer geenéén relevant.
Ms klantenservice-->verwezen mij klakkeloos met een (ik denk geautomatiseerd) reply een link naar hun FAQ,welke ook al niet relevant is :'(

Een .net paspoort zit zover ik weet gelijk op een hotmail, en als dat neit is,er staat niks over in de site.

Kan iemand mij helpen?

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Heb je het al eens op een andere pc geprobeerd?
Heb je het al eens met een ander adres op jouw computer geprobeerd?

En als je dat adres net hebt aangemaakt maakt het toch niet zo uit, maak een nieuwe.

Ook kan het zo zijn dat je toevallig 3 weken niet ingelogd bent met dat adres, dan wordt hij 'verwijderd'.

• Facer
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Facer

Ken net.....

http://webmessenger.msn.com al is geprobeerd met die account?

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
>Op andere pc: ja,deed 'ie het ook niet.
>Met ander adres: ja,deed het wel(op beide computers)
>pas 2 weken geleden

Maar nu webmessenger, hij doet het ! :>

dank jullie wel(sorry voor mijn kortzichtigheid,had gedacht wel genoeg getest te hebben :X )

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:12
Ken het, heb het gevoel dat ze bij msn aan het kloten zijn. Heb ook wel eens gehad bij PC 1 wel online. Bij PC 2 niet online, en dat terwijl ik me gewoon gelijk aanmeld. En niet eens afmeld.