Sata hdd word gezien als removable storage.

Pagina: 1
Acties:

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-02 10:36
Mijn wd 200gb sataII schijf word door een verse xp +sp2 installatie gezien als removable storage
(Systeem uit mijn sig).

Ik heb het icoontje al weggeklikt, maar ik vraag me af of er geen manier is om windows te doen begrijpen dat dit een vaste hd is ? Want met de installatie die ik 1 week geleden gedaan heb van dezelfde windows schijf ziet hij hem niet als removable storage?

Is er niet ergens een instelling waar je de markering van je hd als removable storage kunt afvinken zodat deze hem niet meer zo ziet ?

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Pandemic
Ja, die topics heb ik allang gelezen alleen ik word er geen wijs uit!
Ik zie inderdaad mijn hd bij removable storage staan bij app beheer, maar er staat nergens de mogelijkheid om hem hieruit te halen!

Edit:

Ja, maar dat icoontje heb ik al verborgen! Maar ik denk niet dat er een manier is om de het systeem de hd niet meer als removable te laten zien vanuit het systeem zelf (enkele topics over maar geen levert het antwoord).
Ik kan wel tooltje gaan dlden en gaan draaien maar daar heb ik niet zo'n behoefte aan....

Ik heb mn mobo drivers niet geinstalleerd maar gelijk de nieuwste nf4 drivers gedld en die geinstalleerd. Dit hoort toch gewoon te kunnen ?

[ Voor 58% gewijzigd door Pandemic op 25-12-2005 20:08 ]

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:20
Daar zit het probleem in. Verwijder de IDE/opslagdrivers en je bent van het 'probleem' af. Ik raad sowieso altijd al af deze opslagdrivers te installeren, aangezien ze veel problemen veroorzaken. En aangezien ik ze niet gebruik en dat icoontje ook alleen maar heb gehad toen ik ze wel gebruikte, zal het daarmee vast opgelost zijn ;).

• Pandemic
Ehm, hoe zou ik die drivers moeten removen ?

Edit gevonden --> add remove programs, nfroce aanklikken, remove only the following, ide drivers aanklikken.

[ Voor 57% gewijzigd door Pandemic op 25-12-2005 23:31 ]