Zover ik begrepen heb is 0.5 kw
toegestaan.
[off-topic]
Zonder al te veel de moraalridder uit te hangen, moet ik je er op wijzen dat op een opgevoerde brommer rijden gevaarlijker is als op een niet opgevoerde.
Verder verslijt je brommer natuurlijk ook sneller, en is het benzineverbruik ook hoger.
Maar goed, als je het dan toch doet heb ik de volgende tips:
Mijn vorige brommer van de zaak was een Motor Hispania Racing RX, een juweeltje om op te rijden......

Alleen de begrenzing laten verwijderen door de dealer en dit beestje gaat net over de 100!
Bovende 50 voel je pas hoe lekker hij op de weg lijkt te plakken, en de remmen hebben geen enkele moeite je in no-time te laten stoppen zonder dat je het idee hebt de controle te verliezen.
Grootste nadelen zijn de belabberde standaard, het frequent benodigde onderhoud en de zithouding.
Nu mag ik een
Yamaha TZR besturen, die eigenlijk nog lekkerder op de weg ligt.
Het grote voordeel van dit soort brommertjes is dat ze gemaakt zijn voor deze snelheden, en het dus niet aan het voertuig te wijten valt als je een smakker veroorzaakt, of erger, een aanrijding.
Als je niet onverantwoord aan het verkerr deelneemt(zeg maar niet sneller dan de rest verkeer, tussen auto's door racen etc) kun je dat jaren volhouden zonder al te veel brokken.
Voor het rollenbankprobleempje zijn
diverse oplossingen te koop die perfect werken.

[-off-topic]
Alles is bespreekbaar. Dat betekent NIET dat je alles mag zeggen!