[Opera 8.50] Java aanwezig, maar niet gedetecteerd

Pagina: 1
Acties:

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Topicstarter
Ik zit hier op de pc van m'n werk - een gewone useraccount waardoor je dus alleen schrijfrechten hebt in je home dir. Daarin heb ik de laatste Opera geïnstalleerd. Inloggen doen we dmv een Java script (waarmee we toegang tot het internet krijgen). Vreemd genoeg werkt dat niet wanneer ik Opera opstart. Ik moet dus eerst IE opstarten, daarna via dat Java script inloggen.
Daarna kan ik wel op Opera het script opstarten en gebruiken... Opera klaagt ook dat Java niet geïnstalleerd is af en toe. Java installeren lukt niet :). Soms werkt Java wel in Opera, andere keren dan weer niet. Kan iemand mij hiermee helpen?

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Topicstarter
*bump* :P

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:44

LauPro

Prof Mierenneuke®

Dit heb ik ook, als ik bij bijv. SIDN in wil loggen op het DRS dan gaat dat niet, maar een of ander irritant Applet wordt wel geladen met het gevolg dat het allemaal er traag is. DIt gaat dan wel om de Linux-versie. Volgens mij heb ik gelezen dat dit in de eerst volgende major-update opgelost is.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Topicstarter
Major update van Opera of Java :)?

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:44

LauPro

Prof Mierenneuke®

Ik heb versie 8.51 nu, voor zover ik weet is er geen nieuwere major-versie beschikbaar?

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Topicstarter
Dus je bedoelt Opera :). Bedankt om dat uit te klaren... Nee, 8.51 is de recentste voor zover ik weet.

Nu je het zegt... Ik heb die trouwens ook hier op m'n werk staan 8)7. Geen 8.50 dus O-) .

Pagina: 1