Toon posts:

[PES5] start niet meer op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met volgend probleem bij PES5: ik heb het nu ongeveer 2 maand en tot gisteren had ik totaal geen problemen, maar toen ik gisteren (na een week of 3 niet gespeeld te hebben) opnieuw wou spelen, kreeg ik een windowsfoutmelding dat er een fout was opgetreden. Ik heb dan enkele keren proberen te herinstalleren, maar de fout bleef komen.

Ik kan ook de settings niet meer openen (ook hier zo'n foutmelding). Weet iemand wat hier fout zou kunnen zijn??
Of kan iemand mij al zeggen welke bestanden geopend worden als je op PES5.exe klikt en welke bij settings.exe? (zo kan ik de gemeenschappelijke bestanden vinden en mss daar een fout in vinden)

alvast bedankt voor de hulp!

grtz
skelesp

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-12 07:04
Wat heb je in die 3 weken allemaal geinstallerd? Nieuwe drivers, misschien hardware veranderd? Kijk daar eens naar?

Verwijderd

Topicstarter
dat is het probleem, ik heb niet echt iets speciaals gedaan.
Anderhalve week geleden installeerde ik call of duty, en dat werkt perfect.
Voor de rest heb ik 2 weken intensief gebruik gemaakt van Visual basic.net, maar voor de rest weinig tot niets veranderd aan mn pc (zeker geen drivers of dergelijke)

Verwijderd

Topicstarter
probleem zelf opgelost....
De hercules dj console zorgde raar genoeg voor deze fout. Wanneer ik de console uittrok, werkte alles terug perfect!