Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Van de zomer heb ik de iRiver H320SE gekocht bij mp3man. Nu wou ik een nieuw beschermhoesje hebben en die weer bij mp3man kopen. Wat blijkt nu? Dat de H320SE nooit meer op voorraad zal zijn.Ik vroeg me af of iemand mij hier kan vertellen hoezo niet en waar ik dan een beschermhoesje vandaan kan halen voor mijn speler.

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

Wellicht heeft iRiver zich teruggetrokken uit de Nederlandse markt - misschien kan je in Duitsland nog wel de juiste onderdelen vinden - hier zit immers hun Europese hoofdkantoor :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 21:30

Piggen

Lekker bakkie

iriver heeft zich niet teruggetrokken, maar de H3*0 is opgevolgd door de H10 20GB.

Ik zie hem verder ook zo snel niet bij een aantal webshops. Je zou kunnen kijken op eBay, of naar een alternatief. Noreve bijvoorbeeld (wel duurder).

[ Voor 61% gewijzigd door Piggen op 25-12-2005 17:24 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
^^ Een Noreve case is wel aan te raden. Ze maken hoesjes van geweldige kwaliteit. Jammer van de prijs, maar dan heb je ook wat.

Verwijderd

Topicstarter
Het ziet er idd super mooi uit! :9~ Zag ook dat iRiver in Tilburg en Almere een store heeft. Misschien daar eens informeren.