Toon posts:

Gigabyte mobo agp pro en onbekende beeps vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo collega's

Ik heb effe een vraagje ik heb hier een gigabyte 7DXR mobo met processor amd athlon 1400+ . Alleen na alles aan gesloten te hebben en aangezet krijg ik 2 langere bieps verder bebeurt er niks . Alle fans hdd cd-rom enzo gaan aan . Maar nu ben ik er achter gekomen dat deze een agp pro poort heeft :? waar ik een gewoone agp 2x videokaart in heb gedaan (was maar een ati rage 8 mb ram |:( ) . Nu is mijn vraag kan dat wel een agp kaart in een agp pro slot ??? of zou ik een pci video kaart moeten gaan kopen . Nu is het maar een systeem wat ik gekregen heb maar toen werkt deze perfect .

Dus wat betekennen de bieps ? en mag dat wel een agp kaart in een agp pro slot ?? :/

Geheugen is in orde processor ook .

Ik heb al geprobeert de beeps op te zoeken zonder resultaat via dit forum in een topic (stond niet deze combi beeps bij )

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
wat zegt de handleiding over die biepjes

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-05 21:50

Piggen

Lekker bakkie

Aan de videokaart moet het niet liggen Dat moederbord heeft namelijk een Universal AGP Pro slot, waar ook gewoon AGP 1/2/4X kaarten in kunnen.

Verwijderd

Topicstarter
handleiding heb ik niet erbij gekregen die hebben ze niet meer zelfde voor de driver cd :'(

Verwijderd

Even de geheugenreepjes opnieuw installeren helpt meestal bij deze beebjes

• successor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-05 16:18
ik weet niet ,maar kan je mobo agp 3.3 volt aan , want een zeer oude aart zoals die rage , kan 3.3 volt zijn terwijl het goed mogelijk is dat je agp pro slot maar 1.5 volt ondersteunt ...

kan allemaal , en als je een (zeer oud) pci kaartje hebt zou ik het als ik jouw was gewoon proberen of het werkt met dat kaartje , wie weet zijn er andere dingen kapot

Out of the box? What box? There is no box.

Verwijderd

Topicstarter
Ok Super Bedankt allemaal ik ga het eens met een pci videokaartje proberen :9

Van mij mag dit topic gesloten worden _/-\o_

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:04
Bekijk dit eerst eens even: PMG FAQ
En handleidingen kan gewoon downloaden.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 00:37

job

Verwijderd schreef op zondag 25 december 2005 @ 22:43:
handleiding heb ik niet erbij gekregen die hebben ze niet meer zelfde voor de driver cd :'(
En even downloaden kan je niet?
http://www.giga-byte.com/...Manual/Manual_GA-7DXR.htm

[ Voor 17% gewijzigd door job op 26-12-2005 15:55 ]

Pagina: 1