Mn router is af en toe ff helemaal de weg kwijt... dan kandie zn hele netwerk niet meer vinden, en kan ik dus ook niet via SSH inloggen.. Maar, als ik ff op de reset knop druk, en alles start opnieuw op, draai tie weer.. opzich allemaal geen problemen...
Maar als ik net bezig ben met netten, en ik moet ff snel die bak resetten om dattie weer es de weg kwijt is, is tie eerst 10 min. bezig met FSCK, en omdat er geen monitor aanhangt, kan ik m dus ook niet netjes vanaf de console afsluiten, zodat FSCK overgeslagen wordt...
Is er een manier om FSCK te versnellen c.q. uit te schakelen? Of kan dit niet?
Ik weet dat filesystems als ext3 en reiserfs geen fsck gebruiken, maar is er ook een oplossing voor ext2?
Maar als ik net bezig ben met netten, en ik moet ff snel die bak resetten om dattie weer es de weg kwijt is, is tie eerst 10 min. bezig met FSCK, en omdat er geen monitor aanhangt, kan ik m dus ook niet netjes vanaf de console afsluiten, zodat FSCK overgeslagen wordt...
Is er een manier om FSCK te versnellen c.q. uit te schakelen? Of kan dit niet?
Ik weet dat filesystems als ext3 en reiserfs geen fsck gebruiken, maar is er ook een oplossing voor ext2?