God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Die vraag kan eventueel beantwoord worden door eens in de manual te kijkenmoto-moi schreef op zondag 25 december 2005 @ 21:45:
Het zou hoogstens een bug kunnen zijn of intended behaviour
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
De RML die gebruikt kan worden op GoT is voor zover ik weet behoorlijk aangepast ten opzichte van wat Parse oorspronkelijk geleverd heeft en het kan dus maar zo zijn dat zaken die op jouw forum wel werken, anders werken op GoT. Ik verwacht dat dit hier een van die zaken is.Zoefff schreef op zondag 25 december 2005 @ 22:06:
In een opwelling bedacht ik me eens even op m'n eigen testboardje te kijken, MyReact 1.9.4 RC2. Daar werkt het wél zoals verwacht, dus waarschijnlijk gaat het hier om een bug die al gefixed is
Correct; dit is gewoon een foutje die er ergens ingeslopen is...Harm schreef op zondag 25 december 2005 @ 22:53:
[...]
De RML die gebruikt kan worden op GoT is voor zover ik weet behoorlijk aangepast ten opzichte van wat Parse oorspronkelijk geleverd heeft en het kan dus maar zo zijn dat zaken die op jouw forum wel werken, anders werken op GoT. Ik verwacht dat dit hier een van die zaken is.
edit: het heeft te maken met de volgorde van afhandeling van singletons; easy to fix dus
[ Voor 10% gewijzigd door crisp op 26-12-2005 00:08 ]
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()