Toon posts:

wat is het verschil?

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mischien een heel dom vraag maar kon het niet vinden op google of in ander forums.
waar staat 2DTV, HDTV, HTVD, AVIVO enzevoort voor bij indicatie van videokaarten?

En bijvoorbeeld wat is nu percies verschil tussen twee onderstaande kaarten van asus, behalve de prijs verschil van 75 euro?? ik kan op asus sit niet vinden!

Asus PCI-e Radeon X850Pro 256MB DDR3 DVI/VIVO
Type:
EAX850PRO/HTVD/256
EAN/Vendorcode:
EAX850PRO/HTVD/256

Asus Videokaart PCI-e Radeon X850PRO 256MB DDR3 DVI/TV

Type:
90-C3VER0
EAN/Vendorcode:
90-C3VER0-HUAN

En weet iemand ook een link of iets waar ik benchmarks kan vinden van vediokaarten?

• wippo76
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 08:32
de afkortingen gaan over het algemeen over de aansluitingen die er op zitten voor je beeld schermen
en of er een s-video ingang op zit

http://www.tomshardware.com/2005/12/02/vga_charts_viii/

Ja zou ik ook zeggen

• shootguy2
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-12-2025
Dit is toch echt wel te vinden met wat google/wiki zoekwerk:
2DTV
HDTV
HTVD??? :| ??
En AVIVO moet waarschijnlijk VIVO zijn, dat staat voor Video In & Video Out, dus de mogelijkheid om op te nemen op de s-video uit/ingang van de graka.

Asrock 775DualVSTA-C2D6600-1GB-1,2TB-X800AIW

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:15

Croga

The Unreasonable Man

AVIVO is wel degelijk AVIVO en geen ViVo...

En over de andere termen weet Google waarschijnlijk ook heeeeel veel te vertellen...

TS; Heb je al eens op de sites van de fabrikanten gekeken? Waarschijnlijk hebben die alle details gewoon bij de specs van de kaart staan. En het lijkt me toch wel slim om die te bekijken voor dat je beslist welke kaart je wilt kopen...

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Die link van 2DTV van wikipedia is trouwens wel heel handig (gaat over een satirisch programma ofzo ? :S )

/edit: die kaart met TV afkorting kan volgensmij alleen TV-out, dus niet IN, hij kan dus alleen zijn beeld op via die uitgang weergeven, maar geen ander beeld opnemen.

[ Voor 45% gewijzigd door finsdefis op 25-12-2005 22:44 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Mischien een heel dom vraag maar kon het niet vinden op google of in ander forums.
waar staat 2DTV, HDTV, HTVD, AVIVO enzevoort voor bij indicatie van videokaarten?
Waar zoek je dan in vredesnaam op :?

2DTV: satirische ITV show, niets met videokaarten te maken
HDTV: kom op. Dit levert met GoT, google, wiki, wat dan ook zoveel hits dat ik hiet hier niet ga uitleggen
HTDV: typfout in advertentie, moet HDTV zijn
AVIVO: zie www.ati.com
En weet iemand ook een link of iets waar ik benchmarks kan vinden van vediokaarten?
Ja, en jij ook als je videokaarten correct spelt en google of de GoT search gebruikt.

Je roept vaak genoeg dat je met zelf zoeken niets gevonden hebt, maar ofwel roep je dat zonder gezocht te hebben, danwel moet je eens dringend gaan leren zoeken, want wat je hier vraagt is bijzonder eenvoudig te vinden, zoals alle posts hierboven aangeven :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.