Toon posts:

6600 gt gigabyte

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eerst hier ook een post gehad ik kreeg na 30 min game allemaal strepen over mijn beeld kwam er uit een zwaardere voeding.Ik had eerst 250 wat nu heb een nieuw asus(atlas 36H series) voeding gekocht 360 wat met 2 fans in de voeding dus koelt ook wat beter.
Maar na een uurtje of ander half 2 krijg ik weer strepen over mijn beeld 8)7 wat zou dat kunnen zijn 360 is toch wel zwaar genoeg.

P4 2.53 1 Gig werkgeheugen 6600 Gt gigabyte 1 harde schijf 120 g msi moederbord

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Die voeding lijkt inderdaad goed. Maar ik denk dat het meer aan de warmte ligt van de videokaart. Hoe word die gekoeld en is er voldoende luchtdoorstroming in je kast?

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-06 23:56
ik denk dat je videokaart te warm wordt. Als je videokaart een tempsensor heeft kan je dan de temps hier posten van hoewarm je videokaart is als je die problemen krijgt? Anders denk ik dat je videokaart gewoon kapot is

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Verwijderd

Is dat niet de passief gekoelde 6600GT? Ik denk dat je een slechte airflow hebt, en daardoor de kaart na wat gamen te heet word, zet er eens een fan naast ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
heb 1 fan voor zette maar inderdaad het zou kunne ik houd even in de gate anders ga ik naar winkel vraag ik of ik een avondje andere kaart uit kan probere thax

Verwijderd

Topicstarter
als ik op mijn bureau blad rechtermuis knop ga en dan instellingen en dan geavanceerd dan mijn kaart instellingen kijk ik bij temperatuurinstellingen dan is de GPU-kern na uurtje of 2 game als hij het slecht begint te doen(strepen over mijn beeld krijg) 52 graden dat is toch niet zo veel denk ik of niet?.

• Cloudy
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-07 09:20
52 is prima, mijn kaart (6800nu) draait idle op 50 graden.

heb je andere drivers al geprobeerd? ik had laatst iets vreemd gehad. na een potje need for speed most wanted kreeg ik de melding dat mijn Nvidia driver files corrupted zijn.

eerst dacht ik dat ik mijn kaart kapot had overclocked, maar windows gaf dit fout aan gelukkig na een paar minuten.

Wazaa?

• wippo76
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 08:32
als je gaat over klokken moet je niet opkijken dat je strepen krijgt als je te ver klokt

les 1 bij over klokken strepen te ver overklokte (te hete) gpu stippeltjes oftewel ruis te 8)7 ver geklokt geheugen

Ja zou ik ook zeggen

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niks gedaan hij is helemaal Orgineel om het zo maar te zeggen.

• Gurbe de n00b
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02-2024
Bij mij:
GPU 1: 51 Gr.
GPU 2: 49 Gr.

Ook beide 6600GT

Portfolio

Pagina: 1