allforone - 16:9 werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• bibawa
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-04-2008
Ik heb gisteren onder de kerstboom een allforone afstandsbediening gekregen voor m'n telefunken tv.

Ik heb in de afstandsbediening een code geprogrammeerd en alle functies van de afstandsbediening werken, behalve de 16:9 toets, en deze is wel handig om m'n breedbeeld te schakelen.

Weet iemand een manier om dit nog te doen werken? of alle codes voor telefuncen tv's?

Het gaat hier dus om een telefuncen cinevision 20(N).

Alvast dank.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 18:37

job

je kan dmv de leerfunctie simpelweg een knop die niet werkt toevoegen.
In de handleiding staat wel hoe dit moet :)

Ligt er uiteraard wel aan welke afstandbediening hebt gehad. Maar de meeste uitgebreidere kunnen dit zeker.
Wat ook nog te proberen valt is een andere code proberen, soms zijn er meerdere codes die werken op een tv. De ene werkt dan gedeeltelijk en de ander helemaal.

[ Voor 61% gewijzigd door job op 25-12-2005 12:36 ]

• bibawa
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-04-2008
Ik heb alle codes die in de handleiding staan beschreven.

Een leerfunctie heeft mijn afstandsbediening niet..

De oorspronkellijke afstandsbediening is ook defect dusja veel te leren is er dus niet meer :p
Is er een manier om de fabriekscode te achterhalen? want het is die code die ik nl dan zal moeten programmeren.

• T.C
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-01 20:51

T.C

Op de site van one for all staat dat je ze kunt mailen wanneer iets niet werkte.
Je moet dan vertellen wat er niet werkte en welk apparaat het is.
Ze sturen dan een code terug voor die ene functie, die kun je dan inladen in het apparaat.

Bij mij werkte dat iig wel voor een philips TV.
Misschien dat ze die daar wel hebben.

Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.