Streamload

Pagina: 1
Acties:

• steekas
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01-2022
Ik ben op zoek naar een goede backup methode.

Nu heb ik iets gevonden wat mij erg handig lijkt!

www.streamload.com

Wie heeft hier ervaring mee en dan ook met de betaalde diensten.
Ik heb al lopen zoeken hier op got maar alleen oude topics gevonden en dan ging het voornamelijk over warez zaken.
Het gaat mij dus voornamelijk om het kunnen backuppen van een grote hoeveelheid digtale foto's (40 GB)

• kamphuis
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Streamloads opslagruimte kan gebruikt worden om bestanden te delen met vrienden of kennissen. In het verleden leidde dit vaak tot misbruik en werden gelijksoortige diensten gebruikt om illegaal verkregen muziek, software en films te verspreiden. Om dit te verhinderen voerde onder meer Yahoo! strikte toegangsbeperkingen in tot de dienst Yahoo! Briefcase. Streamload belooft plechtig hier op te zullen letten.

Wie intekent op het aanbod, mag niet meer dan 100 MB per maand downloaden. Het uploaden is beperkt tot 100 MB per keer. Deze beperkingen worden opgeheven als u bereidt bent (minstens) 10 dollar per maand te betalen.

• steekas
kamphuis schreef op zondag 25 december 2005 @ 12:15:
Streamloads opslagruimte kan gebruikt worden om bestanden te delen met vrienden of kennissen. In het verleden leidde dit vaak tot misbruik en werden gelijksoortige diensten gebruikt om illegaal verkregen muziek, software en films te verspreiden. Om dit te verhinderen voerde onder meer Yahoo! strikte toegangsbeperkingen in tot de dienst Yahoo! Briefcase. Streamload belooft plechtig hier op te zullen letten.

Wie intekent op het aanbod, mag niet meer dan 100 MB per maand downloaden. Het uploaden is beperkt tot 100 MB per keer. Deze beperkingen worden opgeheven als u bereidt bent (minstens) 10 dollar per maand te betalen.
Daar was ik ook al achtergekomen.

En als je bereid bent ervoor te betalen dan heb je meer opslag en meer download.

Ik wil weten of het betrouwbaar is (bestanden verdwenen, dienst die stopt,account weg)
En of er een redelijke snelheid is te behalen.

• steekas
Zijn er misschien mensen die mij nog iets meer kunen vertelen over deze dienst.