SPeedXS

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-02 17:58
Heeft er iemand ervaring met deze provider???

Het is een van de wienige providers die op mijn adres ADSL kan leveren (gaat via BBned), aangezien KPN wegens een glasvezelkabel geen ADSL kan leveren op mijn adres (leve de digitale toekomst)

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-02 15:34
Ik heb nu al een paar maanden hun 24mbit adsl2 account en ben hierover zeer tevreden.

Deze staat nu niet op de site, maar de snelheden die ik haal (zowel pure downloads als op speedtest) liggen altijd tussen de 10 - 18 mbit, over die laaste paar mbitjes hoor je mij niet klagen (risico van adsl op een redelijk afstand tot de centrale, en we zitten op isdn)

De aanvraag heeft ongeveer 1 maand geduurt, maar dit werd ook netjes in de aanvraag status op de site ( kun je precies volgen hoever het staat met je aansluiting) aangegeven, dat onze telefooncentrale in de wijk nog niet geschikt was voor adsl2. Dirt was echter in een redelijke termijn opgelost.

Maar vooral wat jou zal interesseren, service is perfect, ze zijn bereikbaat via de telefoon (nogal duur) of via de site of irc ( op de laatste 2 opties wordt altijd snel een antwoord gegeven, telefonisch ook, maar vindt het persoonlijk een duur nummer)

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Misschien een domme opmerking, maar als KPN er een glasvezelkabel heeft liggen. Hoe gaat BBned dat dan oplossen? :)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• kamphuis
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik ben al 1 jaar tevreden klant bij speedxs :) 8/1 altijd full speed en stabiele lage ping.
En over de service ben ik ook tespreken, e-mail wordt direct afgehandeld en irc is handig voor de kleine vragen.

• DeBolle
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Specs ...ik doe er niets meer aan.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
En daar had het prima bij gekund deze vraag en zelfs het antwoord staat er vast wel tussen.
Queenfanmichel schreef op zondag 25 december 2005 @ 11:30:
Heeft er iemand ervaring met deze provider???

Het is een van de wienige providers die op mijn adres ADSL kan leveren (gaat via BBned), aangezien KPN wegens een glasvezelkabel geen ADSL kan leveren op mijn adres (leve de digitale toekomst)
Als KPN geen DSL kan leveren omdat er glasvezel in het aansluitnet (telefonie netwerk naar die wijk) ligt kan BBned het natuurlijk ook niet. Het is een technische beperking omdat DSL nu eenmal koper nodig heeft en geen glas tussendoor.

Glasvezel wordt gebruikt naar wijken (wijk verdeelpunten) waar de afstand ook al vrij lang zou worden om te overbruggen en DSL dan ook al daar last van zou hebben.

[ Voor 93% gewijzigd door bjck op 25-12-2005 15:49 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.