U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Er is inderdaad echt weinig informatie van te verkrijgen. Het zal wel net uitgekomen zijn en dan heb je kans dat je de eerste tweaker met zo'n ding bent. Of het een goede muis is? Tja, dat is toch altijd wel iets wat je zelf moet beoordelen. Kijk maar naar de razor muizen, voor de meeste mensen zijn die te lomp terwijl anderen ze superheerlijk vinden muizen. En zelf vind ik nog steeds bedraad het fijnst, omdat het altijd zo'n gekloot is met die batterijen. Of zit hier ook een cradle bij die de muis kan opladen? Zonder zou ik het niet aanraden, je kan de hele tijd batterijen blijven bijkopen en oplaadbare zijn meestal niet goed te gebruiken vanwege het voltage verschil.
Hij heeft een cradle en ziet er robuust uit, ik zal van de week nog eens even goed kijken.
En bij de Mediamarkt kun je zonder problem ook gewoon je geld terug krijgen.
Ik game nu met een MX510, mocht ik deze muis aanschaffen dan laat ik zeker horen hoe hij spleet en muist.
En bij de Mediamarkt kun je zonder problem ook gewoon je geld terug krijgen.
Ik game nu met een MX510, mocht ik deze muis aanschaffen dan laat ik zeker horen hoe hij spleet en muist.
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.