p4 2.8
1.5 gb ram dual channel
ati radeon 5200
asusp4s800d
Hallo ik zit met een probleempje...
ik speel al een tijdje het spel FEAR
nu heb ik mijn ram uitgebreidt van 512 naar 1.5 gb
combinatie van 512Corsair3200 Dual Channel en Twinmos 1024Twinmos3200 Dual Channel
Nu heb ik echt het idee dat mijn videokaart bagger aan het draaien is in het spel fear.
ik speel hem niet minimaal maar op low en ik kan het spel alleen nog een vloeiend spelen als ik hem op minimaal zet maar dan zijn de graphics echt bagger......
ik heb hem met 512 gespeeld en hij draaide gewoon lekker....
ik heb al van alles geprobeerd Rivatuner, overclockfunctie van nvidea maar er lijkt nix te werken.
ik heb weinig zin om (NU) een andere videokaart te kopen want als ik het doe doe ik het goed en dat kost een paar duiten......
wie kan me helpen met dit probleem.......
Greetzzz Corstiaan
1.5 gb ram dual channel
ati radeon 5200
asusp4s800d
Hallo ik zit met een probleempje...
ik speel al een tijdje het spel FEAR
nu heb ik mijn ram uitgebreidt van 512 naar 1.5 gb
combinatie van 512Corsair3200 Dual Channel en Twinmos 1024Twinmos3200 Dual Channel
Nu heb ik echt het idee dat mijn videokaart bagger aan het draaien is in het spel fear.
ik speel hem niet minimaal maar op low en ik kan het spel alleen nog een vloeiend spelen als ik hem op minimaal zet maar dan zijn de graphics echt bagger......
ik heb hem met 512 gespeeld en hij draaide gewoon lekker....
ik heb al van alles geprobeerd Rivatuner, overclockfunctie van nvidea maar er lijkt nix te werken.
ik heb weinig zin om (NU) een andere videokaart te kopen want als ik het doe doe ik het goed en dat kost een paar duiten......
wie kan me helpen met dit probleem.......
Greetzzz Corstiaan