Toon posts:

q2 en sygate 4.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje ..... namelijk als ik (client) connect naar een q2 server dan laad ie alles in maar direct daarna krijg ik een stekker. Ik snap er niks van want op de host-pc kan ik wel gewoon q2'en.

Instellingen:
host-pc: win2k, standaard ip adresje (192.168.0.1)
client-pc:winme, standaar ip adresje (192.168.0.2) en gateway en dns aan en goed ingesteld

Please help begrijp er namelijk niks van want q3 en cs doen het wel :(

Verwijderd

probeer in de sygate server eens wat instellingen te veranderen zodat sygate moet herstarten (bijv timeout aantal sec veranderen)en dan nog eens proberen.

Verwijderd

Topicstarter
WErkt ook niet heb al met die instellingen gekloot :(

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:30
Heb je de Q2-server.cfg wel geïnstalleerd in sygate?

http://www.sybergen.com/support/applications.htm

Verwijderd

Topicstarter
Hmm hoe werkt dat precies? want ik gebruik sygate 4 en dan moet je die dingen instellen. Maar die cfg is super vaag. EN waar is die cfg precies voor? want ik heb het id dat het is voor als je via het netwerk zelf een q2-server wil hosten ;)

• Frank Timmer
Gewoon op de cfg file van Q2-server klikken, dan sla je de pagina op als q2server.cfg. Dan open je de file in notepad en verander je het IP-adres in het IP-adres van de PC die de Q2-server (moet) draaien. Dit sla je op. Dan ga je in Sygate4 naar de Access Rules en klik je op import, dan kies je de file q2server.cfg en zou alles moeten werken!

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik wil geen q2 server hosten...... ik wil met me client connecten naar een q2 server

• Frank Timmer
Dan host je toch een server, alleen niet op internet maar op je intranet! Probeer het gewoon eens, ik denk dat het werkt, omdat dat verkeer via Sygate gaat!
Pagina: 1