Nano en opladen.

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Topicstarter
Ik heb dus een vraagje. Ik ben nu nog in het bezit van een Ipod Shuffle maar ik krijg binnenkort dus een Ipod Nano.

Nu is mijn vraag: kan ik de oplader gebruiken die ik gebruik voor mijn Ipod Shuffle:

Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/608/store.apple.com/Catalog/nl/Images/M9837_lm.jpg

Kan ik hem daar mee opladen met behulp van de bijgeleverde USB 2.0 kabel en die er achterin steken of moet ik gewoon een Nano dock kopen?

[ Voor 12% gewijzigd door schnumi op 24-12-2005 23:54 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-02 18:28

Bezulba

Formerly known as Eendje

dat is toch een usb charger? gewoon de kabel erinhangen die je bij je nano krijgt en dan kan je hem opladen imho

blup

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Topicstarter
eendje schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 23:44:
dat is toch een usb charger? gewoon de kabel erinhangen die je bij je nano krijgt en dan kan je hem opladen imho
Tjsa ik steek daar dus gewoon die Ipod Shuffle achterin en hij gaat opladen.

Dus ik dacht misschien dat dat via die kabel ook gewoon kan maar daar ben ik niet zeker van omdat ik die informatie niet kan vinden op de apple site.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

volgens mij kun je daar idd gewoon de usb kabel van de nano in rammen, en gaat ie dan opladen.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-02 16:38

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Het enige wat misschien nog kan verschillen is de hoeveelheid weerstand die er op de 5V-lijn van die USB-plug staat, maar de weerstand is bij USB toch al zo laag dat proberen in ieder geval geen kwaad moet kunnen. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Volgens mij moet dit idd gewoon kunnen!

Ik heb trouwens nog grote problemen met m'n Nano dus...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:55
IK zou het toch even in de winkel vragen, dan wel iemand horen bij wie het inderdaad werkt

No production networks were harmed during this posting

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Natuurlijk kan dit. Dat apparaatje is gewoon een USB poort. Dus het lijkt me dat daar alle apparaten op werken die via USB op kunnen worden geladen.

Verwijderd

werkt.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:55
RoD schreef op zondag 25 december 2005 @ 22:33:
Natuurlijk kan dit. Dat apparaatje is gewoon een USB poort. Dus het lijkt me dat daar alle apparaten op werken die via USB op kunnen worden geladen.
"volgens mij" en "lijkt me" zijn niet echt dingen waar je op af moet gaan.

"werkt!" is veel duidelijk ;)

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

ik heb die adapter ook voor mijn nano,dat werkt gewoon hoor :)

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:00
Dat ding doet niks anders dan de + en - van een USB port imiteren dus max 500ma zoals elke USB port dat doet ofwel werken werken werken :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

er zit idd gaan geen stroom converter in een usb kabel, dus tenzij er duidelijk op de verpakking staat

"dit apparaat niet aansluiten op een USB poort" dan zal alles wel ok zijn!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2005 11:30 ]

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Topicstarter
Mooi zo te horen gaat dat dus gewoon werken. :) Bedankt voor alle reacties. Krijg mijn gegraveerde Nano (is nu gratis op de apple site!) als het goed is begin volgende week binnen. :)

Pagina: 1