"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
blup
Tjsa ik steek daar dus gewoon die Ipod Shuffle achterin en hij gaat opladen.eendje schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 23:44:
dat is toch een usb charger? gewoon de kabel erinhangen die je bij je nano krijgt en dan kan je hem opladen imho
Dus ik dacht misschien dat dat via die kabel ook gewoon kan maar daar ben ik niet zeker van omdat ik die informatie niet kan vinden op de apple site.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Tesla Model Y RWD (2024)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
No production networks were harmed during this posting
"volgens mij" en "lijkt me" zijn niet echt dingen waar je op af moet gaan.RoD schreef op zondag 25 december 2005 @ 22:33:
Natuurlijk kan dit. Dat apparaatje is gewoon een USB poort. Dus het lijkt me dat daar alle apparaten op werken die via USB op kunnen worden geladen.
"werkt!" is veel duidelijk
No production networks were harmed during this posting
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Verwijderd
"dit apparaat niet aansluiten op een USB poort" dan zal alles wel ok zijn!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2005 11:30 ]