Vanmiddag deed ik mijn pc aan. Maar ik had de pomp van mijn waterkoeling niet aangezet, omdat deze aparte stroomvoorziening heeft(vergeten deze ook aan te doen). Ik was een tijdje aan het internetten en zo, toen opeens de pc uitviel. Toen dit gebeurde, kwam ik er pas achter dat de koeling niet aan stond. Ik heb pc uit laten staan. Waterkoeling vervolgens lange tijd aan laten staan, mocht de processor idd overhit zijn geraakt.
Ik vind het alleen beetje vreemd, want er zit wel water in het waterblokje, dus zo snel zou de procesoor toch niet moeten opwarmen?
ik kan mijn pc gewoon opstarten, alleen is er 1 probleem.
zodra ik windows normaal opstart, krijg ik bij het inlogscherm, al een heel vreemd beeld. Bijna het volledige gedeelte, waar je je naam en wachtwoord moeten invoeren is weg. Alleen de buitenste rand zie je nog een klein beetje. Als ik veilige windows opstart, werkt deze wel.
Windows al wel proberen te herstellen en zo, maar dit heeft geen effect.
Kent iemand dit probleem?
Ik vind het alleen beetje vreemd, want er zit wel water in het waterblokje, dus zo snel zou de procesoor toch niet moeten opwarmen?
ik kan mijn pc gewoon opstarten, alleen is er 1 probleem.
zodra ik windows normaal opstart, krijg ik bij het inlogscherm, al een heel vreemd beeld. Bijna het volledige gedeelte, waar je je naam en wachtwoord moeten invoeren is weg. Alleen de buitenste rand zie je nog een klein beetje. Als ik veilige windows opstart, werkt deze wel.
Windows al wel proberen te herstellen en zo, maar dit heeft geen effect.
Kent iemand dit probleem?