Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ik weet eigenlijk geen titel te verzinnen voor dit topic..

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Luistert, ik heb een idee! Een soort betere "Active Topics"...

Als er nou eens een functie gamaakt word dat met het openen van een nieuw topic er een vinkje is waarin je kan aanvinken dat het om een "probleem oplos vraag gaat" en dat er dan een menu komt met catogorien. Je moet dan alle catogorien aanvinken waarmee jou probleem en/of vraag temaken heeft.

Dan kan je een functie maken dat leden in hun "profiel" kunnen aangeven over welke catogrien zij veel afweten.

Als je dan een pagina maakt die alle topics weergeeft die bij jou "profiel" past. Dus allemaal topic die een probleem hebben wat jij zou kunnen oplossen, dat zou echt super leuk en handig zijn! En ik denk dat het opzich niet eens zo moeilijk is!

Het zou bijzonder handig zijn met programmeer talen. Je kan dan gewoon aangeven van welke taal jij verstand hebt en daarin mensen helpen!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Nu is 't als user natuurlijk niet echt mijn plek om hier commentaar op te geven, maar is de opdeling in de verschillende subfora (CME, GT, FG etc etc) niet duidelijk genoeg? En in de fora zelf kun je wel weer gebruik maken van tags etc...

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:17

Nakebod

Nope.

Zou ik niet handig vinden.
Ik weet van alles niets :+ en wil gewoon alles zien, soms kom je ineens iets tegen waar je zelf niet zo snel naar zou kijken.
En veel te veel moeite om een topic aan te maken, al die categorien selecteren.
Een vinkje voor de status Opgelost? kan ik mij dan wel in vinden, dat zou nog wel kunnen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Nee, we gaan niet dit soort filtering toepassen op topics c.q. forums.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:43

crisp

Devver

Pixelated

with ^^^

dit is al vele malen voorgesteld, maar we zien er weinig in om een soort van web-experts te maken van GoT....

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.