Toon posts:

Nieuwe PC?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Ik heb een vraagje over mijn systeem:
Processor: AMD Athlon XP 1900+ (1.60 Ghz)
Moederbord: Gigabyte GA-7VTXE+ (5 PCI, 1 AGP, 3 DIMM, Audio)
HDD: 40 GB.
RAM: 512 MB
Video Kaart: Radeon 9700

Ik gebruik mijn computer voor internetten en games zoals BIA, FIFA, MAFIA e.d.
Kan dit systeem voorlopig nog mee? Ik heb nu Brothers In Arms Earned In Blood en die doet het nog behoorlijk goed.
Af en toe een schokje maar niets storends.
Ik ben zo in zo opzoek naar een DVD Brander/lezer. Qua HDD ruimte heb ik genoeg. Mijn processor is uiteraard
niet meer up to date maar al wil ik deze vervangen dan heb ik hoogst waarschijnlijk ook een nieuw moederbord nodig.
En de video kaart? Zou die voorlopig nog mee kunnen?
Hartelijk dank voor jullie informatie en tijd :).
Mr.Ruben

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-02 21:10
Eigenlijk is alles al verouderd in je systeem. Want alle nieuwe videokaarten zijn PCI-e waarvoor je een nieuw moederbord nodig hebt. Als je deze twee toch vervangt zou ik als ik jou was meteen je CPU en RAM vervangen/bijzetten

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:39

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Als je geen nieuwere spellen wilt gaan spelen, dan zou ik het hierbij houden. Een NEC 3540 ofzo, voor een euro of 40 is een leuke uitbreiding van je systeem.
Je kunt 2e hands een snellere processor op de kop proberen te tikken, alleen zit je dan mogelijk met de beperkingen van je moederbord, en de geheugensnelheid. Als je een XP 3200+ erin wilt prikken, en je hebt PC2100 geheugen erin zitten, dan is het geheugen een aardige bottleneck.

Hier kon uw advertentie staan

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02 09:32
Ik zou nog zolang wachten totdat het echt niet meer meegaat. Pas een nieuwe computer kopen als je nieuwste spel niet meer lekker draait (zoals CoD2 bij mij....)

• Iet
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08-2025

Iet

AGP+PCI-E bordje een idee? Je kaart is namelijk nog wel redelijk, in verhouding

I use a <insert heavy config>."Dude! Solitaire must load like instantly"