Moderatiepuntjes

Pagina: 1
Acties:

• Uitvreter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-02 08:42

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

Topicstarter
Zal ongetwijfeld regelmatig hier ter sprake komen, maar hier ff my 2 cents...
Ik reageer niet zo vreselijk vaak op frontpage nieuws, maar als ik het doen heb ik meteen een stuk of vijftig moderatiepunten op de teller, meer dan ik er ooit nodig heb. Over de loop van een week (?) beginnen die dingen af te sterven totdat ze op zijn. Als ik dan eens iemands post een steuntje in de rug wil geven (of de wind van voren) kan dat niet meer.

Graag minder punten, die langer houdbaar blijven.

May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:18

Floor-is

5.2

Euh ja, misschien is het leuk om hier een discussie over te beginnen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/listtopics/16"target=_blank>Tweakers.net moderator Forum</a>

Deze mensen modereren namelijk heel veel en (IMO) heel goed. Als je puntjes over hebt, kan je hier kijken waar je deze kunt slijten en als je tekort komt (en het is echt nodig om ergens te modereren) kan je dat hier ook melden.

Bericht hierboven

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-02 19:48
Floris ik begrijp wel dat jij dat niet 1-2-3 kunt veranderen, maar het is gewoon teveel gedoe. Als je een ondergewaarde posting ziet, dan zou je dus naar het forum moeten en dan nog eens een bericht gaan, dan moet het wel heel erg zijn (of je moet een overschot aan naaste-tweaker-liefde hebben).

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:18

Floor-is

5.2

Ja euh ik ga het modpunten systeem niet verdedigen, ik snap het zelf ook nauwelijks.

Je verdient punten door posts te zetten en door (veel) te surfen, daarom moet je om te modden gewoon posten en surfen. De week die je puntjes geldig zijn, zijn in principe wel genoeg denk ik.

Bericht hierboven

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Wel, daar gaat íe dan.

Modpunten verdienen lukt dus alleen door toename van je tweakotine. Als je een constant hoog tweakotine hebt dan komt er niet veel meer bij. Per reactie vang je ook puntjes en naarmate de reactie hoger wordt gewaardeerd krijg je er meer (het verschil tussen +4 en +1 is zooooo groot).

Modpunten verlopen als je ze gebruikt en na een week. Betreffende het verlopen na een week is het wel zo dat de modpunten die het je het laatst binnenkreeg als eerste weer uitgeeft, dus de punten die het oudste staan blijven bij je en deze verlopen opeens.

Voor de weinige punten die jullie wilen uitgeven is af en toe een verse nieuwsposting doorspitten voldoende in feite. Soms zijn er reacties op +2 die rustig nog naar +3 of +4 kunnen wandelen. Iedere vorm van vraag die gesteld wordt kan een natwoord verwachten. Indien het antwoord enige inhoud heeft kan je zo een +2 behulpzaam erbij gooien.

Surfen naar TMF (ó yeah :)) wordt op prijs gesteld en we zijn blij dat mensen :) (in vaktermen: slimme mensen) het weten te vinden, maar de moeite van een reactie openen hoeft niet perse. Meestal staan er wel wat topics open over een verkeerde moderatie en kan je deze dus ook modereren.

Al met al is er genoeg te doen en hoeft het niet veel moeite te kosten. Ik hoop dat modpunten efficient worden (kunnen) gebruikt.

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-02 19:48
Op zaterdag 20 januari 2001 14:01 schreef ecteinascidin het volgende:

Modpunten verlopen als je ze gebruikt en na een week. Betreffende het verlopen na een week is het wel zo dat de modpunten die het je het laatst binnenkreeg als eerste weer uitgeeft, dus de punten die het oudste staan blijven bij je en deze verlopen opeens.
Volgens mij is/wordt deze feature/bug verholpen.
Pagina: 1