Toon posts:

[Voeding] Hulp bij keuze nodig!

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo :)

Ik ga een 6800GS videokaart kopen van Gigabyte, maar ik heb maar een voeding van 305 Watt. (Dell voeding dat snap je natuurlijk wel) Ik zou graag een goede voeding voor weinig geld willen maar ik weet niet wat de A-merken zijn en wat de B-merken. Zouden jullie me kunnen helpen? Ik wil echt niet veel geld uitgeven want ik heb nog maar 20 euro over ofzo dus niet meer dan dan 50 euro!! (kan ik nog 30 van me ouders lenen)

Gebruik voor de keuze deze site s.v.p, oh ja ik wil liever dat het dan een voeding van ong 400 Watt is, hoef ik voorlopig geen nieuwe voeding meer.

deze only!!

Bedankt voor antwoorden!!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Welke voeding heb ik nodig? Deel 14
Kijk bijvoorbeeld naar de voedingen van Tagan of Enermax.

[ Voor 33% gewijzigd door RoD op 24-12-2005 21:35 ]

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-02 15:30

Arethusa

Niet die server

Hmm, oude link. Ik heb niets gezegd. Maar, zie de link hierboven :)

[ Voor 85% gewijzigd door Arethusa op 24-12-2005 21:38 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap er eerlijk gezegt geen ene *bleep* van die topic, maar van het gene wat de A-merken zijn snap ik gelukkig wel. Ik heb dus ff snel zitten kijken en ik vond dit op zich wel een aardig dingetje.

Ik heb niet die thread helemaal gelezen alleen een beetje doorgekeken. Op het moment draait me systeem dus op 305W en deze voeding is 380W voor 39,= ,

voeding

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:42

Khaine

Python liefhebber

Een voeding van meer dan 300 watt voor minder dan 50 euro ? Dat gaat wel erg lastig worden. Meestal betaal je bij voedingen juist voor de kwaliteit. En een voeding is ook niet iets waar je op dient te bezuinigen denk ik!

Vermijdt de merken trust - sweex - q-tec als je dergelijke stevige voedingen wilt hebben.
Ga voor Fortron's , Tagan's , Enermax-en of coolermasters, als je goede voedingen wilt hebben! Laat je niet misleiden door de hoge wattages die bij het merk Q-tec b.v. voorkomen!

Waarom je je niet moet laten misleiden kun je in de search van GoT heel veel vinden :D.

Mijn advies zou zijn om iets door te sparen en dan te gaan voor een A-merk voeding, van misschien 20 euro meer dan jouw budget nu.
Deze zit b.v. maar 10 euro boven je budget nu !

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 21:55:
Ik snap er eerlijk gezegt geen ene *bleep* van die topic
Als je tips hebt ter verbetering van dit topic(start) mag je deze altijd posten in dat topic.

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt maar weer, dat dingetje is ook wel goed, ik moet toch nog even wachten voor ik mijn RAM krijg (waarschijnlijk januari) dus dan kan ik die voeding aanschaffen samen met mijn kaart zonder in et rood te staan bij me ouders, in ieder geval zal ik wel even bellen dindsdag of ze dat ding op voorraad hebben (zal wel)... in ieder geval bedankt tot nu toe

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-02 09:09
Misschien heb ik het verkeerd maar is het niet zo dat DELL niet een standaard ATX connector gebruikt??

Alles is terug te redeneren naar 4

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:42

Khaine

Python liefhebber

Steef1983 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 22:25:
Misschien heb ik het verkeerd maar is het niet zo dat DELL niet een standaard ATX connector gebruikt??
Als het goed is deden ze dat (om dit soort dingen te voorkomen) na 2002 niet meer.

Maar het is wel een punt om inderdaad even op te letten ! Goede tip :).

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me Dell van de zomer gehaald dus dat zal waarschijnlijk dus het geval niet zijn... Waar moet ik dan naar kijken? (heb hier dus echt geen verstand van ;))

• Archimond
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-02 10:36

Archimond

Lopende Helpdesk

Op www.azerty.nl zijn goedkope A-merk en stille Huntkey voedingen te koop voor 23-44 euro, let er wel even op of je een 24 of 20 pins ATX connector hebt.

Je kan wel proberen de videokaart erin te zetten en kijken of die het volhoudt, maar daarmee loopt je wel wat risico dat de pc telkens uit gaat of 1e keer niet opstart (dan is er nog niks kapot, beveiliging van de voeding).

Check met dat voeding topic ook je voltages met speedfan, te vinden met google 1e link.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welke voeding heb ik nodig? Deel 14 idd

Als je er niets van snapt, begin daar eens wat aan te doen (herlees de topicstart, stel daar een goed onderbouwde vraag mbt wat je niet snapt).

Geef een man een vis en hij heeft die dag iets te eten, leer een man vissen en hij heeft de rest van z'n leven eten. Zo gaat het ook met GoT. Je vraagt in deze topic een vis. Daar doen we niet aan, maar we willen je wel helpen leren hengelen :)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.