Na het tragische verlies van mijn mp3-speler - een MSI Mega Player 516 - ben ik op zoek gegaan naar een waardige vervanger. Allereerst kwam ik bij de Archos XS100 uit, maar bij nadere inspectie bleek deze voor de prijs toch wel erg karig te zijn. Geen line-in, geen meegeleverde adapter, geen radio. Dusch ik denk bij mezelf, laat ik eens bij MSI kijken, ik was immers erg tevreden over mijn 516 tot één of ander onverlaat hem diefstalliseerde. En jawel, daar hebben we de Mega Player 536, en hij lijkt me geweldig!
Eerst maar wat specs:
Dan hier nog een paar plaatjes:

En van het menu:

Tot slot een aantal vragen voor de gelukkigen die reeds deze speler in hun bezit hebben. Hoe zit het met de bouwkwaliteit? Is het stevig, of ernstig plastic? Is de navigatie in de menu's goed? En wat voor informatie wordt er weergegeven bij het afspelen van nummers, hier heb ik nog geen screenshots van kunnen vinden. En tot slot: gaat de batterij echt 8 uur mee, of wordt het in de praktijk (nog) korter?
Tschüss!
[edit] Volgens het persbericht, gaat de accu geen 8, maar 18 uur mee. Dat zou wel erg nice zijn!
Eerst maar wat specs:
- Afmetingen: 88.5 (W) x 50 (D) x 15.6 (H) mm
- Gewicht: 95g (inclusief ingebouwde accu)
- Output: 2x 18mW, SNR > 90 dB
- Scherm: 1,8" CSTN kleurenscherm (128x160 pixels)
- Opslag: 4 GB harde schijf (1")
- Ondersteunde formaten: MP3, (DRM) WMA, JPG, M-JPEG
- Line-in
- FM-radio
- Voice-recorder
- Foto-album
- USB-host/slave (!)
- Oortelefoontjes
- USB-kabel
- USB-host kabel
- Driver disk
- Quick start guide
- Netadapter
- Line-in kabel
Dan hier nog een paar plaatjes:

En van het menu:

Tot slot een aantal vragen voor de gelukkigen die reeds deze speler in hun bezit hebben. Hoe zit het met de bouwkwaliteit? Is het stevig, of ernstig plastic? Is de navigatie in de menu's goed? En wat voor informatie wordt er weergegeven bij het afspelen van nummers, hier heb ik nog geen screenshots van kunnen vinden. En tot slot: gaat de batterij echt 8 uur mee, of wordt het in de praktijk (nog) korter?
Tschüss!
[edit] Volgens het persbericht, gaat de accu geen 8, maar 18 uur mee. Dat zou wel erg nice zijn!
[ Voor 4% gewijzigd door phreako op 24-12-2005 20:28 ]