Toon posts:

Klein probleem met HP NX6110

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb vandaag een nieuwe laptop (HP nx6110) gekocht bij mediamarkt.
649 euro, heel basic.

Echter merk ik nu een probleempje op. Als ik hem op tafel zet raken slechts 3 van de 4 voetjes de tafel, met als gevolg dat dit ding wipt zodra je handpalmen erop plaatst.

Er zijn met het voetjes zelf niets mis, maar toch is er een speling van 2mm.

Ik vermoed dus dat het frame van de laptop een paar graden krom is waardoor het 4de voetje niet aan de bodem komt.

Mijn vraag:
Ben ik nu een eikel met een onzinnig probleem, als ik terug ga naar mediamarkt om hem om te ruilen voor 1 die wel recht is?

Ik ben namelijk bang dat ze wellicht moeilijk gaan doen als ik naar de service desk ga.

Heeft iemand trouwens gelijke ervaringen met deze laptop?

• won
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

won

als je hem nog geen 2 weken hebt zou ik hem terugbrengen, nieuwe pakken, voor 39euro er 256mb erbij steken en vragen of ze em, ze stoppen dat ram er op locatie erin, ff op een vlakke ondergrond te zetten om te checken.
uitgaande dat je het nu over de mm in eindh hebt :)

kom maar es een keertje langs

[ Voor 98% gewijzigd door won op 24-12-2005 20:42 ]

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-02 15:57
won schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 20:40:
als je hem nog geen 2 weken hebt zou ik hem terugbrengen, nieuwe pakken, voor 39euro er 256mb erbij steken en vragen of ze em, ze stoppen dat ram er op locatie erin, ff op een vlakke ondergrond te zetten om te checken.
uitgaande dat je het nu over de mm in eindh hebt :)

kom maar es een keertje langs
humm net stond er wat anders volgens mij.....(asas, snapte t al niet)

maar naar mijn idee is t legitiem dat he er mee terug gaat, van een laptop mag je verwachten dat alle pootjes de grond eronder raken zeker omdat het vanuit het totale idee van een "laptop"haast vanzelfsprekend moet zijn dat je met de touchpad moet kunnen werken. en dat gaat niet echt lekker als t ding wiebelt natuurlijk.

Zou dus ook zeker terug gaan met t ding naar de MM en je beklag doen.

Succes!! :)

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem in Amsterdam Arena gekocht, maar ik ga ermee naar utrecht.
Is voor mij het dichtstbij ;)

Maarum werk jij bij MM ?