Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen hoe ik kan internetten met de HX 4700? Ik zie diverse netwerken, maar kan geen verbdingin tot stand brengen. Hij geeft de volgende foutmelding: Cannot connect with the current connection settings. ]

Hoe moeten de connections staan? Ik heb xs4all en zou elke maand 1 uur gratis via access points van KPN op het web moeten kunnen

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand hoe het moet?? Please?

• webinn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 12:44
begin mss is met naar de site van KPN te gaan of hun te bellen, misschien vind je zo wel hoe de verbinding moet instellen |:(

• fonias
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:09
Je moet wel bepaalde inloggegevens instellen.

• swiv98
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 16:24
Hotspots van KPN zijn 'easy'. echt.

Controleer eerst of je WiFi wel naar 'The Internet' verwijst, en niet naar 'Work' (Settings, Connections, Network cards, Wifi-ding aanklikken, Internet kiezen).

Zit je in de buurt van een hotspot, dan meldt je PDA zelf wel dat hij er eentje heeft gevonden. Voor XS4all klanten moet je volgens mij niet de standaard 'kpn' nemen, maar een andere. Lees inderdaad de KPN site eens door.
Inloggen doe je op de 1e pagina die naar voren komt als je ergens heen probeert te gaan. Met je xs4all inlognaam en wachtwoord.