Toon posts:

[Msn Messenger] Typt in hoofdletters en kan niet meer zenden

Pagina: 1
Acties:
  • 252 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nee wijsneus, capslock staat uit ;) Ik weet het niet maar volgens mij ligt het aan een bepaalde toetsencombinatie. Het gebeurt meestal na een foute aanslag, je typt dan opeens in hoofdletters en als je op enter drukt om te verzenden gebeurt er niets!? Als je capslock AAN zet dan kun je wel typen in kleine letters (let op!!! dit is dus verkeerd om) maar verzenden lukt evengoed niet. Het programma aan en uit zetten laat het probleem overgens niet verdwijnen alleen opnieuw opstarten helpt! Ook heb ik het trouwens al met meerder versies van msn messenger gehad.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2005 19:45 ]

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Wellicht een wat wijsneuzerige reactie,maar je krijgt precies hetzelfde als je shift in blijft drukken.
Caps+shift is kleine letter,enter+shift in msn is als een enter in word.misschien blijft die shift ingedrukt oid door klemming?of is er idd een tobo-combinatie die dit veroorzaakt(ik zou het niet weten,maar aangezien je het al in meerdere versies had).

veel plezier met breezah zijn :D :P

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

• michel_habets
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-04-2021

michel_habets

For we are many

dat ligt aan de toetsenbord instelling van windows en is heel irri weet niet meer precies hoe het komt maar is geloof ik als je 5 x shift indrukt, plaktoetsen heet dit geloof ik

For we are many

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

shift plus enter in MSN is een nieuwe regel ipv verzenden. Dus idd, misschien dat je shift toets blokkeerd?

MechWarrior || Monsters Game

• Hieronymus
  • Niet online
Het is iig duidelijk dat dit NIET aan msn ligt,aangezien je het met meerdere versies had,en msn afsluiten en opnieuw opstarten niet helpt.

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Dit heb ik pas ook gehad. Dit lag aan Windows en wel aan de Filterkeys. Dit is uit te zetten via Configuratiescherm en dan Accessibility.

Verwijderd

Topicstarter
Een kapot cq happerende shift toets is het niet hoor, toetsen lijken naar behoren te werken op mijn tobo! Betreffend plaktoetsen en filterkeys, deze staan uitschakeld dus dat kan het probleem ook niet zijn!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-05 23:48

r0b

Verwijderd schreef op zondag 25 december 2005 @ 17:31:
Een kapot cq happerende shift toets is het niet hoor, toetsen lijken naar behoren te werken op mijn tobo! Betreffend plaktoetsen en filterkeys, deze staan uitschakeld dus dat kan het probleem ook niet zijn!
Ram ook even wat in een leeg notepad'je, komt het probleem daar ook voor? :)

Verwijderd

Topicstarter
r0b schreef op zondag 25 december 2005 @ 17:34:
[...]

Ram ook even wat in een leeg notepad'je, komt het probleem daar ook voor? :)
Ik durf het je niet met 100% zekerheid te zeggen (heb het probleem nl. al lang), maar volgens mij werkt typen in bijv mijn browser wel weer normaal. Het typen in hoofdletters is één ding natuurlijk maar het niet kunnen verzenden blijft ook opmerkelijk!? Ik ga het iig nog testen als ik het probleem weer heb. Ik zit nu al een half uur op me bord te rammen maar tot nu toe nog geen problemen en dat maakt het oplossen er niet makkelijker op!

• exempt
  • Laatst online: 28-12-2023
kan het zijn dat je de toetsenbord combinatie "alt+shift" indrukt?

dit veranderd namelijk ook je toetsenbord combinaties!

Why should I take life so seriously, I just wanna do what I like to do...!

Verwijderd

Topicstarter
exempt schreef op zondag 25 december 2005 @ 18:00:
kan het zijn dat je de toetsenbord combinatie "alt+shift" indrukt?

dit veranderd namelijk ook je toetsenbord combinaties!
Wat bedoel je hier precies mee!? Alt+shift doet niets!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2005 01:52 ]

• exempt
  • Laatst online: 28-12-2023
normaal is het zo dat wanneer je alt shift indrukt je toetsencombinaties veranderen

dat wanneer je bijv een "?" typt er een ander teken voor in de plaats komt!

Why should I take life so seriously, I just wanna do what I like to do...!

• N-Freak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-05 19:53
Werkt je toetsenbord verder naar behoren?

In Word, enzo? Hier op Tweakers zie ik ook niet enkel hoofdletters. Het lijkt mij dus aan MSN te liggen. Probeer het eens opnieuw te installeren.

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Lukt t verzenden wel, als je gewoon op verzenden klikt met de muis? Indien dat wel het geval is, zou het kunnen zijn dat je door een "flitsende" toetsencombinatie je indeling van het toetsenbord wijzigt,

Waarom? Omdat het kan!!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-05 10:58
Waarschijnlijk een programma gebonden toetsenbordindeling.. :p Moet je even bij landinstellingen kijken of er bij talen verschillende toetsenbordindelingen ingesteld zijn..

Verwijderd

Topicstarter
Toetsenbord werkt prima, en opnieuw installeren kan het niet zijn omdat ik het al met meerdere versies heb gehad! En verzenden met de muis gaat ook niet. Tja en toetsenbordindeling lijkt me ook sterk want dan zou het probleem altijd aanwezig moeten zijn.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2005 03:02 ]

Pagina: 1