[mouse]G7 wordt niet gedetecteerd

Pagina: 1
Acties:

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:35
Lieve tweakers van me ;)

ik heb sinds vandaag de G7/G15 combinatie.. (flesje bawls op je desktop MX is af te raden :X

tot mijn spijt krijg ik mijn muis niet werkend. toetsenbord deed het direct, maar mn muis werkt niet. ik heb de speciale dongle in de oplader gedaan, en die staat 30 cm van de muis vandaan. batterij is opgeladen.

de muis heeft geen connect knop die ik dus kan gebruiken.. érg irritant dus.. minpuntje logitech :X.. ik heb de usb dongle ook al in mn toetsenbord geprobeerd.. wat er dan gebeurt is dat het nieuw gedetecteerd wordt, geinstalleerd, en daarna zegt ie dat het apparaat gebruikt kan worden.. niet dus :(..

ik weet mijn god niet wat ik nu moet doen.. ik heb al in de bios gekeken, niets gevonden. (muis is via usb aangesloten). op google gezocht, niets gevonden. op logitech komt het probleem niet voor..

weet iemand wat ik nog kan doen, of kan ik uit gaan kijken naar de G5? :X:X:X

• BootVluchteling
ik kick het topic maar even.. kan iemand even bevestigen of ik alles geprobeerd heb, of dat ik een stap vergeten ben..?

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-02 19:45
Kan je de muis niet vanuit de Setpoint-software connecten?

• BootVluchteling
er staat geen connect knop ofzo.. er staat ook dat hij het batterij niveau niet kan inzien.. denk toch dat hij ergens kapot is...

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-02 19:45
Die 'ie het batterijniveau niet kan zien is natuurlijk wel logisch als er geen verbinding is. ;)
Heb je die dongle/oplader in een hub zitten of rechtstreeks op je PC?

• BootVluchteling
suspect schreef op maandag 26 december 2005 @ 11:03:
Die 'ie het batterijniveau niet kan zien is natuurlijk wel logisch als er geen verbinding is. ;)
Heb je die dongle/oplader in een hub zitten of rechtstreeks op je PC?
rechtstreeks in de pc. hij staat er 15 cm vandaan..

uhm. ik bedoel dus het apparaatje waarmee je je batterij oplaad..

de usb dongle zender zit in mn oplader..

• BootVluchteling
inmiddels heb ik een nieuwe G7 muis gehaald.. deze werkt wel.. saillant detail.. hij werkt ook op mn icemat..?

(de computerwinkel kreeg em ook niet aan de praat)

Verwijderd

hier werkt de g7 ook gewoon goed op m'n icemat hoor .

• BootVluchteling
volgens een bepaalde website (weet bron niet meer) zou hij niet op de icemat werken..

• BootVluchteling
op een of andere magische manier, werkt mn G7 niet meer op mn icemat....

/edt soms werkt hij er wel op, dan weer niet..als je de batterij vervangt, werkt ie er meestal weer ff niet op. heeel vaag.

[ Voor 47% gewijzigd door BootVluchteling op 16-01-2006 09:53 ]

Pagina: 1