Toon posts:

Twee laptops met WIFI en nu?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb twee laptops met WIFI. Op de ene staat een hoop data die ik op de andere wil hebben.
Nu heb ik de 'd-drive' van laptop 1 (hierop staan de bestanden) naar gedeelde bestanden gesleept en een poging gewaagd om een 'netwerk' te maken tussen de computers. Ik zie echter in mijn verkenner niets verschijnen.

Kunnen jullie mij helpen?

Thanks!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt bij de instellingen van je draadloos netwerken een ad-hoc netwerk aanmaken. Als je dat doet en de pcs een IP geeft kun je die gewoon via het netwerk benaderen.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ik ben niet zo kundig op dat gebied. Is het mogelijk om mij iets meer een stappen-uitleg te geven. Wie dan ook? Thanks!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 19:06:
Sorry, ik ben niet zo kundig op dat gebied. Is het mogelijk om mij iets meer een stappen-uitleg te geven. Wie dan ook? Thanks!
Een stappenuitleg is niet mogelijk, ondanks dat we je helpen zijn we geen helpdesk. We zien graag dat je zelf ook dingen onderneemt en daarbij leert.

Maar zoek eens op ad-hoc op google. Ook in de handleidingen van de laptop of de netwerkkaartjes is de nodige info te vinden.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...