sidewinder aansluiten op a8n sli

Pagina: 1
Acties:

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:03
Hallo,

Ik wil mijn oude sidewinder joystick gebruiken, maar de midipoort die bij mijn a8n sli moederbord zit, is er een met een midi/gameport aansluiting. Mijn joystick aansluiting heeft dezelfde vorm maar is breder.

Wat kan ik hieraan doen?

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-02 06:18
pci kaartje kopen met daarop de poort die je nodig hebt :)

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:48
Ligt er aan wat voor sidewinder je hebt. Als je (net zoals ik) een 'digitale' hebt, dan gebruikt hij de MIDI interface van een geluidskaart. Je zal dan een geluidskaart moeten gebruiken. Anders is een joystickkaart of gameport->USB converter afdoende.

Overigens heeft Belkin ooit converterkabeltjes gemaakt om Sidewinder Force Feedback Pro joysticks op de USB poort te kunnen aansluiten. Deze zitten (zover ik kon vinden) echter niet meer in het assortiment :'(

PS. Mocht iemand nog zo'n Belkin converter toch nog ergens hebben en hem niet meer gebuiken: hier is in ieder geval 1 klant die hem wel van je wil overnemen. Binnenkort komt er een Shuttle SN25P voor me aan, maar daar zit dus geen game/midi port op :|

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"