Toon posts:

[Thunderbird] Mail wordt automatisch verwijderd.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn email. Als ik op mijn werk mijn email via webmail bekijk dan zie ik dat ik nieuwe emails heb. Zodra ik dan thuis via Thunderbird mijn mail wil bekijken dan zijn er geen nieuwe mails te zien. Als ik dan op webmail ga kijken zie ik dat al mijn email verwijderd is. Ook als ik thunderbird niet opstart dan wordt automatisch toch mijn email van webmail verwijderd. Op mijn werk heb ik hier echter geen last van. Thuis werk ik gewoon met Windows XP en op mijn werk heb ik Linux (fedora). Heeft iemand ervaring met ditzelfde probleem?!

Verwijderd

Meschien moet je eens contact opnemen met de beheerder van je mailserver.
Deze zal je waarschijnlijk beter antwoord kunnen geven op je vraag want waarschijnlijk zit het probleem hem niet in thunderbird maar op de server zelf. Wat je meschien wel kan doen is in de menu waar je je email adress en paswoord instelt kan je ergens instellen of de mails van de server verwijderd moeten worden wanneer je ze opent in thunderbird of niet. Meschien kan dat helpen.

Mvg,
Jinx

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Dit lijkt me sowieso iets voor Officesuites en -software, ik verplaats je thread dan ook even. :)

Signature

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Volgens mij totaal niets met Thunderbird te maken, maar meer met één of andere instelling van je gebruikte webmail. Weet niet welke provider enzo je gebruikt?

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik planet. Ik zal contact met hen opnemen.