Ik heb een nieuw mobo nodig. De keuze is gevallen op een Asus A8N-SLI De Luxe of een Asus A8N-SLI Premium. Het geheel laten draaien op een Athlon 64 X2 3800 processor.
Ik heb heel wat gelezen en kom veel tegen over de "de luxe" versie maar niet veel over de "premium". Is dit mobo pas op de markt?
Het verschil dat ik heb gevonden is dat de premium dit meer heeft.
Prijsverschil 40 euro. Is dit het waard?
Wat is het betere mobo? Heeft iemand hier meer ervaring mee?
Edit : Eén leverancier had hem voor 108 euro staan. Nu heeft hij zijn fout hersteld en nu is het prijsverschil 10 euro. Dan wordt naar mijn idee de keuze alleen nog maar makkelijker.
Ik heb heel wat gelezen en kom veel tegen over de "de luxe" versie maar niet veel over de "premium". Is dit mobo pas op de markt?
Het verschil dat ik heb gevonden is dat de premium dit meer heeft.
- AI Cool-Pipe
U hoeft niet langer te kiezen tussen stille werking en lage systeemtemperatuur. De A8N-SLI Premium geeft u dankzij AI Cool Pipe het beste van beide werelden. Dit unieke heat pipe ontwerp biedt qua warmtespreiding prestaties die vergelijkbaar zijn met die van koelingventilatoren, zonder het irritante rotatielawaai. - AI Selector
AI Selector maakt eenvoudig schakelen tussen enkele-GPU en dubbele-GPU modi mogelijk via een simpele muisklik onder het Windows-besturingssysteem. Hier start het tijdperk van de elektronische SLI-schakelaar, zodat gebruikers probleemloos kunnen profiteren van zowel SLI als niet-SLI applicaties. - AMD Cool 'n' Quiet!-technologie
Ondersteunt AMD Cool 'n' Quiet!-technologie, dat de systeemwerking controleert en automatisch CPU-voltage en –frequentie aanpast voor een koele, stille werkomgeving.
Prijsverschil 40 euro. Is dit het waard?
Wat is het betere mobo? Heeft iemand hier meer ervaring mee?
Edit : Eén leverancier had hem voor 108 euro staan. Nu heeft hij zijn fout hersteld en nu is het prijsverschil 10 euro. Dan wordt naar mijn idee de keuze alleen nog maar makkelijker.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2005 11:34 ]