garantie xfx 6800 gt

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-08 09:38
Hallo,

Mijn 6800 gt is kapot gegaan en heb er nog garantie op.
Maar ik heb de bon niet meer maar kon hem nog wel langs bregen dat hun hem op zouden sturen naar de leverancier voor reparatie.
Maar als die dus niet meer te maken valt (wat denk ik het probleem is)
zouden ze een anderen geven maar als ze die niet meer konden krijgen zou ik de dag waarden terug krijgen.
Maar nu de vraag hoe kom ik erachter wat te dag waarden is?
Want nu in de price watch kijk van een xfx geforce 6800 gt agp dual dvi kost 300 euro.
maar paar maanden terug waren ze al voor 250 te krijgen hoe kan ik er vanuit gaan wat de dag waarden is? want ik heb tot begin januarie garantie dus ik zat al op het eind van mijn garantie periode.

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
De prijs is gestegen omdat AGP eruit gaat

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-08 15:37

Just_I

What did you just say?

Een beetje wazig verhaal, maar dit is zoals ik het begrijp:

Je videokaart is kapot en je hebt de bon er niet meer van. Je kan hem terug brengen naar de winkel die hem vervolgens opstuurt naar XFX ter reparatie. Als de kaart niet meer te reparen is krijg je een nieuwe kaart of krijg je de dagwaarde terug van je videokaart. En nu wil je van ons weten hoeveel de dagwaarde ongeveer zou zijn?

Dit kan je hier wel vragen. De prijzen die in de pricewatch staan zijn nieuw prijzen, dus dat zal waarschijnlijk niet voor jou opgaan.

Overigens hoef je op GoT niet te groeten

[ Voor 10% gewijzigd door Just_I op 24-12-2005 15:42 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-08 09:38
Maar dat is als je hem wilt verkopen maar de dag waarden is toch wat die nu nieuw in de winkel kost?
En wat ik me opeens bedenk zou ik ook als ze hem niet meer kunnen aankomen een gelijk waardige videokaart kunnen krijgen of is dat officeel niet?

[ Voor 43% gewijzigd door willyfreak op 24-12-2005 15:51 ]

Verwijderd

als de dag waarde het zelfde zou zijn als wat het betreffende product kost in de winkel zou ik nu meteen mijn auto gaan verkopen :)

maar de dagwaarde bereken ze met de leeftijd van de kaart, slijtage sporen etc... dus je krijgt dan een deel van de nieuw waarde terug :)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-08 08:04
Je kunt ook een RMA aanvraag bij XFX zelf doen. Ze controleren de garantie dan aan de hand van het serienummer. Vervolgens kun je je kaart naar XFX opsturen. Dit zal de winkel ook wel gaan doen om de garantie af te handelen.

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Kun je niet op ebay.nl / .de kijken wat de waarde is van je kaart op dit moment?

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit is geen technische vraag maar een garantievraag, die hoort dus niet in een technisch subforum. Aangezien je hem hier post, ga ik ervan uit dat je de vele andere topics over dit soort onderwerp in Stuffis Generalis nog niet gelezen hebt. Begin daar eens mee...

Mocht je daar nog een topic nodig achten, let een beetje op duidelijk taalgebruik, want je posts hier zijn nauwelijk leesbaar :/

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.