Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows Media Player in IE werkt niet meer*

Pagina: 1
Acties:
  • 1.095 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-11 16:12
Ik heb vorige week pas mijn computer opnieuw geinstalleerd. Ik heb daarbij windows media player classic ook geinstalleerd, en windows media player 10 dus.
Nou werkt dat allemaal prima, maar in internet explorer kan ik geen filmpjes (geen een type) meer bekijken. Ik krijg gewoon dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/crap.gif

Ik heb dit probleem op overal, niet op 1 speciafieke website. Ik kan met niet goed meer herinneren wanneer dit probleem precies ontstaan is... windows media player heb ik al opnieuw geinstalleerd, bestands types opnieuw toegewezen aan WMP, aan WMPC, quicktime alternative geinstalleerd en die alle bestands types af laten spelen, maakt allemaal niks uit.
In internet explorer heb ik de stettings gecontrolleerd ((settings -> advanced -> media -> play videos aangevinkt) maar niks help.
Ik heb ook al op microsoft.com en google gekeken maar ik krijg zo veel zoekresultaten op die 2 keywords dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Weet iemand wat ik het beste kan doen :?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over zowel Internet Explorer als Windows Media Player horen in Software Algemeen - ik ga je topic dan ook even verplaatsen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• FireFoz
Kickje :)

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:33

JdM

Humbled

Dit was mijn oplossing, vraag me niet hoe ik er aan kom of wat het doet, maar het heeft geholpen.

Ga naar start>uitvoeren en tik als eerste in: "regsvr32 jscript.dll"(zonder aanhalingstekens) dan uivoeren, daarna tik je "regsvr32 vbscript.dll" en druk je op uitvoeren, daarna deden bij mij alle online filmpjes het weer in mijn browser.

[ Voor 12% gewijzigd door JdM op 23-02-2006 15:02 ]

• FireFoz
ik kan heel regsvr32.dll niet vinden... vbscript.dll wel

• JdM

JdM

Humbled

FireFoz schreef op woensdag 28 december 2005 @ 10:32:
ik kan heel regsvr32.dll niet vinden... vbscript.dll wel
Sorry, het moet zijn "regsvr32 jscript.dll" en "regsvr32 vbscript.dll"

• FireFoz
Ok dat werkt wel, maar het lost het probleem helaas niet op :'(

• JdM

JdM

Humbled

FireFoz schreef op donderdag 29 december 2005 @ 13:18:
Ok dat werkt wel, maar het lost het probleem helaas niet op :'(
Helaas dan,it did the trick for me.........

misschien iemand anders nog opties?

• FireFoz
heeft echt niemand meer een idee? Heb niet echt zin om heel windows opnieuw te moeten installeren voor zo iets... :/

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02 09:46

DoubleJ

Een ninjja!

Exact hetzelfde probleem hier, op 2 pc's. Oplossing would be greatly appreciated.

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02 09:46

DoubleJ

Een ninjja!

Nog even een kickje want dit is wel een heel vervelend probleem en heb geen idee wat ik hier aan kan doen. Op mn vorige windows installatie had ik dit ook en nu weer.

Maak gebruik van de volgende Media Players

VLC
BSplayer
WMP10
iTunes
Quicktime

Usual codec spul als DivX, XviD, AC3 filters..

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11 12:27

Tomatoman

Fulltime prutser

Het installeren van codec packs leidt vaak tot problemen. Helaas zijn codec packs vaak niet of onvolledig te deïnstalleren. De enige oplossing is in zo'n geval een herinstallatie van Windows.

[ Voor 3% gewijzigd door Tomatoman op 23-02-2006 18:56 ]

Een goede grap mag vrienden kosten.

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:24
tomatoman schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 18:26:
Het installeren van codec packs leidt vaak tot problemen. Helaas zijn codec packs vaak niet of onvolledig te installeren. De enige oplossing is in zo'n geval een herinstallatie van Windows.
Klopt, ikzelf gebruikte eerst Nimo Codec pack - dit leidt toch tot veeeeel problemen. Nu heb ik FFDShow en nog geen een probleem gehad...!

het uninstallen van codec kan wel, maar dan moet je een lijst hebben met alles wat je geinstalleerd hebt en dat verwijderen uit system32 ... :/

you had me at EHLO

• FireFoz
je raadt het nooit, maar ik heb het nu weer :|
Het was dus opgelost, en ik weet nog steeds niet hoe, maar in eens werkte het weer...
nou heb ik onlangs weer mn pc opnieuw geinstalleerd, en zit ik weer met het zelfde euvel:P

Wellicht doet ie het binnenkort weer, als ik de oplossing weet post ik het wel...inmiddels al iemand anders die er achter is? want het is toch bestwel irritant :(

• Sayko
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Doe eens start>uitvoeren regsvr32 wmpui.dll

En zet bij lan instellingen in internet opties het vinkje achter automatisch detecteren aan.

[ Voor 52% gewijzigd door Sayko op 13-06-2007 01:10 ]

Verwijderd

dit is de oplossing! thanx

:)
Pagina: 1