Ik snap er niks van, ik heb alles volgens mij toch echt juist aangesloten. maar de boel doet het niet.
Het enigste wat het doet: het lampje van het moederbord wanneer je de voeding aanzet, wanneer ik op de powerknop druk, gebeurt er niks
Ik heb het draadje van de powerknop erin zitten (zie plaatje).
geprobeerd:
ander geheugen, cpu getest of die goed zit, gekeken of het draadje van de powerknop wel vast zat in de kast. Voedingskabels naar het mobo gecheckt.
Systeem:
Sempron 754 2800+
Asus K8V-MX, S754, K8T800, VGA, mATX
Dane-elec ddr pc3200 geheugen (2x256mb)
Aopen h450a
Maxtor HDtje
Ja ik heb nu geen idee waar ik verder moet zoeken, iemand een idee? of is het een bekend probleem? of is de powerknop van de Aopen kast misschien brak?
Ook zie ik erg veel jumpers, die ik op mij a8n-e en oude socket A bord nooit gezien heb, zit hier misschien de fout? alles staat toch zeker op default of niet?
Het enigste wat het doet: het lampje van het moederbord wanneer je de voeding aanzet, wanneer ik op de powerknop druk, gebeurt er niks
Ik heb het draadje van de powerknop erin zitten (zie plaatje).
geprobeerd:
ander geheugen, cpu getest of die goed zit, gekeken of het draadje van de powerknop wel vast zat in de kast. Voedingskabels naar het mobo gecheckt.
Systeem:
Sempron 754 2800+
Asus K8V-MX, S754, K8T800, VGA, mATX
Dane-elec ddr pc3200 geheugen (2x256mb)
Aopen h450a
Maxtor HDtje
Ja ik heb nu geen idee waar ik verder moet zoeken, iemand een idee? of is het een bekend probleem? of is de powerknop van de Aopen kast misschien brak?
Ook zie ik erg veel jumpers, die ik op mij a8n-e en oude socket A bord nooit gezien heb, zit hier misschien de fout? alles staat toch zeker op default of niet?
Athlon X8 3,6ghz 15000+ | 4 x 4GB PC 21000 | 2 x 4TB... < das pas patsen :-)