Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Siemens Gigaset A140: snelkies toetsen proggen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik schaam me diep dat ik dit hier moet vragen, dus geloof me dat ik alle mogelijkheden binnen mijn (beperkte, zo blijkt maar weer) capaciteiten mbt zelf onderzoeken en prutsen heb geprobeerd.

Het lukt me namelijk niet om op m'n nieuwe DECT telefoon, een Siemens Gigaset A140, de snelkiestoetsen te programmeren [hoongelach]

Welke (ex-)bezitter van deze telefoon (of een A240 / A245, zou hetzelfde moeten werken), kan me vertellen hoe hij/zij dat doen?

De handleiding (net als Siemens-online) zegt: open snelkieslijst (knopje met diamantje en drie puntjes), selecteer 'menu', selecteer 'nieuw nummer', selecteer 'ok', voer gewenste telefoonnummer in, selecteer 'ok', tot nu gaat het goed, cijfer van de gewenste snelkiestoets (2-9) invoeren (dit krijg ik niet) en de naam invoeren. (dat dan weer wel)

Met andere woorden, de snelkiestoetsen proggen gaat het zelfde als het normale telefoonboek. En ik zit goed, in het snelkies-menu, want er wordt wél een lijst aangelegd die los staat van het normale telefoonboek, maar van nummers die dus niet (snel) te kiezen zijn.

Help! Wat doe ik fout?