Toon posts:

Meerdere *.iso bestanden op 1 DVD

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoe krijg ik snel en eenvoudig meerdere iso bestanden op 1 DVD? Ik heb al op div sites gezocht maar niets kunnen vinden. Op dit moment brand ik eerst 1 CD van mijn eerste iso, deze copieer ik weer en brand de 2e, als ik ze allen heb brand ik deze op DVD. Dit is erg omslachtig dus.

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-08 08:18
ISO uitpakken met WinRAR en de uitgepakte ISO's branden op een DVD?

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 12:49
Ik snap er niks van. Kan je die .iso bestanden niet gewoon allemaal in één keer op DVD branden :? Of bedoel je met de 1e keer branden dat je de .iso maakt?

[ Voor 26% gewijzigd door stefan001 op 23-12-2005 21:43 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

is de ISO een DVD?

dan zal dat niet direct gaan, want dan moet je je IFO bestanden herschrijven!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ehhh, Data dvd maken met de iso-files erop en als je ze nodig hebt mounten met Daemontools ??
Maar goed, je vraag blinkt niet uit in duidelijkheid.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je zou je vraag inderdaad wel iets duidelijker kunnen stellen. Uiteraard zal het mogelijk zijn om diverse iso's, mits het natuurlijk niet al te veel data is, samen te voegen en te branden. Maar tot nu toe tast ik in het duister wat je precies wilt bereiken.

Kan je iets specifieker zijn? Welke tools heb je al gevonden en eventueel geprobeerd of bekenen?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• usgaap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-08 12:21
Misschien een map aanmaken, .ISO-bestanden erin zetten en branden op DVD?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik niet erg duidelijk ben geweest. Ik had een 5 tal iso bestanden. Deze wilde ik dus op 1 DVD plaatsen. Het is me uiteindelijk gelukt met ISOBUSTER.

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 12:49
Fijn dat het gelukt is :) maar ik snap er nog steeds geen **** van.

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-08 16:00
isobuster is een leuk programma ja, maar eerst alles "uitpakken" dat allemaal in 1 map plaatsen en dan op dvd branden is idd veel werk.

wat mooi zou zijn is wanneer je bijv. nero opent dat je meerdere iso's kunt selecteren en dat nero er netjes 1 grote dvd van maakt :) (wat de TS bedoelt)

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:43

M-ThijZ

Riding on Rails

DJrDJ666 schreef op zondag 25 december 2005 @ 10:29:
isobuster is een leuk programma ja, maar eerst alles "uitpakken" dat allemaal in 1 map plaatsen en dan op dvd branden is idd veel werk.

wat mooi zou zijn is wanneer je bijv. nero opent dat je meerdere iso's kunt selecteren en dat nero er netjes 1 grote dvd van maakt :) (wat de TS bedoelt)
Maar wat is nu het nut daarvan? Ik kan me niet voorstellen wanneer ik iets dergelijks nodig zou hebben.
Een iso is een image van een fisiek aparaat (bijv. cd-rom), deze is dan ook bedoelt om weer terug gezet te worden op een cdrom.
Als je simpelweg meerdere 'verzamelingen' data bij elkaar op een dvd wilt zetten gebruik je toch zip/rar/tar files en geen iso9660 image?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik begin inderdaad ook zo ongeveer plusminus gemiddeld te vermoeden dat dat is wat topicstarter bedoelde, nadat ik de naam IsoBuster zag vallen :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-07 15:37
Het kan ook gewoon met Nero.. ;)
Nieuwe Data DVD aanmaken, daar dump je die iso's neer en branden maar :Y)

'k snap het probleem niet :Z
Pagina: 1