Toon posts:

Hp pavilion zt3000 wi-fi probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een nieuwe laptop gekocht. het gaat om een Hp pavilion zt3000.Het is een centrino 1.4. Er zat windows xp home op en heb er windows xp professional overheen gegooid. Er zit wi-fi op en dat is nu mijn probleem. Nadat ik proffesional erop heb gezet doet mijn wi-fi het nie meer. Drivers zijn gewoon geinstalleerd. en ook ziet de wirelles lan andere draadlozen apparaten. Maar zodra ik verbinding wil maken met mijn draadloos router gaat ie heel lang verbinding proberen te maken en stopt die daarmee. Heb ook nog een sitecom wireless pc card van mijn oude laptop. Die doet het wel op deze centrino. Ik vraag me af wat het probleem is. Ik denk dat er een patch ofzo nodig is voor mijn wi-fi!!!Weet iemand hier wat meer over??Alvast bedankt, want dan kan die lelijke wireless pc card eruit!!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:33
heeft die HP niet een knopje(midden boven het toetstenbord) of switchje ergens zitten om het wirelless gedeelte aan/uit te zetten?

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Verwijderd

Topicstarter
Juist..Die heeft die jah...Als die aanstaat is die blauw. Daar licht het denk ik nie aan, want als het blauwe lampje uitstaat en je gaat naar draadloze aparaten zoeken vind ie niks. Staat het lampje aan dan ziet hij de draadloze router wel..

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:33
oke daar zal t wel niet aan liggen dan.

probeer eens te connecten met een ander programma dan die van windows zelf.
Boingo bijvoorbeeld

http://www.boingo.com/download.html

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Verwijderd

Topicstarter
He hehhhh..Doormiddel van dat tooltje doet ie het nu wel..Hartelijk bedankt voor je hulp Turismo ...
Toppy van je...

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2005 14:18 ]