Toon posts:

Hoe icoontje terug krijgen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij een verse installatie van Mac OS X krijg je in het dock naast de prullenbak, een icoontje met een @ teken. Als je hierop klikt kom je op de Apple Site terecht. Ik heb dit icoontje per ongeluk weggegooid. Nu wil ik het echter weer terug.

Weet iemand hoe ik dit terug kan krijgen?

Via de search en Google heb ik niks kunnen vinden. Ik weet ook niet hoe ik zoeken moet.

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 20:16
ik ben geen apple gebruiker , maar kan je niet een snelkoppeling op je bureaublad maken die naar www.apple.com gaat en die dan in je dock slepen ?
met windock in windows werkte dat wel...

"Stilte, een gat in het geluid...."

Verwijderd

Topicstarter
Kan wel ja. Maar ik vind dat icoontje er bij wel erg mooi.

• R0BK3
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:51
Je kunt gewoon vanuit je browser het icoontje van de website dat voor het adres staat, vastnemen en in het Dock slepen. Bij mij werkt het in Safari en Opera, in Firefox precies niet. Doe ik geregeld voor pagina's die ik dringend moet checken. :)

[ Voor 15% gewijzigd door R0BK3 op 23-12-2005 21:48 ]

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:58

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Dan hier het definitieve nuttige antwoord: als je www.apple.nl een willekeurige link in de dock sleept dan krijg je dat icoontje (@ met veer) wat je zoekt weer terug.

[ Voor 37% gewijzigd door Q op 23-12-2005 22:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt! Ik wist niet dat het zo makkelijk was, ik zat al veel moeilijker te doen via Dock voorkeuren enz.

:)

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 21:00
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 23:04:
Bedankt! Ik wist niet dat het zo makkelijk was,:)
Dat antwoord hoor ik elke dag van gebruikers die overgestapt zijn van PC naar Apple :P

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Pagina: 1