Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kan update KB900325 wel downloaden, maar niet installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geprobeerd om de update voor Windows Media Center KB900325 te downloaden en vervolgens te installeren. Het is gelukt om hem te downloaden, maar ik kan hem niet installeren. Normaal gesproken zou dit naar mijn idee automatisch na het downloaden moeten gebeuren, maar ik krijg de melding dat de gedownloadde updates niet geïnstalleerd kunnen worden. Als ik vervolgens probeer om de update nogmaals te downloaden, geeft het systeem aan dat hij al gedownload is en geïnstalleerd moet worden, maar dat lukt mij dus niet.

Kan iemand mij vertellen waaraan dit mogelijk ligt.

Alvast bedankt.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:09

Arno

PF5A

Heb je Microsoft .NET Framework 1.1 Hotfix (KB886904) geinstalleerd? Deze moet er eerst af volgens de Microsoft site.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geprobeerd een andere update (een niet essentiele) te downloaden, maar het enige wat het systeem zegt is dat de initialisatie is voltooid en dat begonnen wordt met het downloaden en installeren. Vervolgens gebeurdt er niets meer.

RaRA hoe kan dat.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Gr. Reinier

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:05

grimson

domeingrommer

Kan je hem ook niet handmatig installeren?:
http://www.microsoft.com/...43-4410-bc51-81cf2b56fe6e

Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan hem daar wel downloaden, maar dan krijg ik vervolgens het bericht dat ik Net Framework 1.1 servicepack 1 moet downloaden, aangezien die nodig is om KB900325 te installeren. Als ik die ander download krijg ik weer het bericht dat Netfx.msi niet gevonden kan worden. Ik heb met de zoekfunctie gezocht naar dit bestand, maar niet gevonden.

Hoe pak ik dit nu weer aan?

Ik kom van het een in het ander, maar ik hoop dat iemand mij kan helpen.